عضو تحریریه
کیا مختاری

کیا مختاری

،
درباره من:
عضویت: یکشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴

مصاحبه با تیم شِیفِر و نظرات او درباره ساخت 2 Psychonauts

وب‌سایت گیم‌اسپات پس از شروع کمپین جذب سرمایه‌جمعی Psychonauts 2 به گفتگو با بازیساز خلاق و مدیرعامل دَبِل فاین، تیم شِیفِر نشسته است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

معرفی کنترلرهای سازگار با اپل‌ تی‌وی

با معرفی نسل جدید اپل تی‌وی به نظر می‌رسد شرکت پرآوازه اپل قصد ورود به دنیای بازی‌های حرفه‌ای را دارد، در این مقاله قصد داریم تعدادی کنترلر سازگار با اپل تی‌وی را به شما معرفی کنیم. با زومجی همراه باشید.

41

ماندگارترین مراحل پایانی بازی‌های ویدیویی

برخی بازی‌ها هستند که به دلیل مراحل پایانی فوق‌العاده خود همیشه در ذهن گیمرها باقی می‌مانند. در ادامه با زومجی همراه باشید تا ۱۶ مرحله پایانی ماندگار بازی‌های ویدیویی را معرفی کنیم.

9

بررسی بازی SOMA

بازی ماجراجویی و ترسناک SOMA آخرین ساخته فریکشیونال سازنده بازی ترسناک خوش‌ساخت Amnesia: The Dark Descent است، با زومجی همراه باشید تا این بازی را بررسی کنیم.

3

تصاویر بسته الحاقی جدید بازی The Witcher 3: Wild Hunt منتشر شد

استودیو سی‌دی پراجکت به تازگی نخستین تصاویر بسته الحاقی Blood and Wine بازی The Witcher 3: Wild Hunt را منتشر کرد. در ادامه خبر همراه زومجی باشید.

تماشا کنید: انتشار نسخه رایانه‌های شخصی بازی DiRT Rally

پس از گذشت ۸ ماه از عرضه بازی تحت برنامه Early Access در شبکه استیم، نسخه کامل بازی DiRT Rally برای پلتفرم رایانه‌های شخصی منتشر شد. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

نسخه بازسازی بازی Final Fantasy VII در قسمت‌های جداگانه عرضه خواهد شد

به نظر می‌رسد اسکوئر‌ انیکس قصد دارد بازسازی Final Fantasy VII را در قسمت‌هایی جداگانه و به صورت سریالی منتشر کند. با جزییات خبر همراه زومجی باشید.

1

تماشا کنید: تریلر رونمایی از نسخه Enhanced بازی Dying Light

استودیو تک‌لند همزمان با اعلام تاریخ انتشار بسته الحاقی The Following برای بازی Dying Light، تریلر رونمایی نسخه Enhanced را در جریان رویداد پلی‌استیشن اکسپرینس 2015 نمایش داد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

نینتندو: قصد کنار گذاشتن کنسول Wii U را نداریم

مدیرعامل جدید شرکت نینتندو در مصاحبه اخیر خود با مجله تایم گفته است نینتندو قصد ندارد خریداران Wii U را فراموش کند. با جزییات خبر و بخش‌هایی از مصاحبه با زومجی همراه باشید.

تاریخ انتشار نسخه رایانه‌های شخصی Far Cry: Primal مشخص شد

با توجه به صفحه اختصاصی Far Cry: Primal در شبکه استیم، این بازی یک هفته پس از انتشار نسخه‌های کنسولی برای پلتفرم پی‌سی منتشر خواهد شد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

صفحه ۱ از ۹