عضو تحریریه
حسین صدری

حسین صدری

،
درباره من:
بازی‌ساز مستقل/خبرنگار بازی و سرگرمی/ Twitter.com/HosseinSadri47
عضویت: یکشنبه, ۰۷ آبان ۱۳۹۶
291

بخش داستانی بازی Cyberpunk 2077 ظاهرا حدود ۳۷ ساعت طول می‌کشد

یکی از یوتیوبرهایی که پیش از زمان مشخص شده بررسی خود را منتشر کرده بود، گفته که مسیر اصلی بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ حدودا ۳۷ ساعت گیم‌پلی دارد.

99

سونی راه ‌حلی برای رفع مشکل دانلود بازی‌ های پلی استیشن 5 ارائه داد

باگ دانلود نشدن بازی‌ها در پلی استیشن 5 که برای افراد زیادی مشکل‌ساز شده بود، با واکنش سونی مواجه شده و این شرکت راه حلی برای رفع این مشکل به اشتراک گذاشته است.

152

نمایش گیم پلی بازی Cyberpunk 2077 روی ایکس باکس سری ایکس و وان ایکس

سی دی پراجکت رد گیم‌پلی بازی Cyberpunk 2077 را روی ایکس باکس وان ایکس به نمایش گذاشت و مشخص شد این بازی روی کنسول‌های نسل هشتم هم به خوبی اجرا می‌شود.

42

بسته الحاقی جنگ ستارگان امروز به Minecraft اضافه می‌شود

محتوای بسیار زیادی درباره‌ی مجموعه‌ی جنگ ستارگان امروز در قالب دی‌ال‌سی به بازی ماینکرفت اضافه می‌شود. این محتویات از سه‌گانه‌ی اصلی Star Wars و سریال The Mandalorian به ماینکرفت می‌آیند.

64

بازی Halo Infinite در مراسم The Game Awards نمایش نخواهد داشت

استودیو ۳۴۳ اعلام کرد که بازی Halo: Infinite قرار نیست در رویداد The Game Awards نمایشی داشته باشد. در عوض آن‌ها قرار است در هفته‌های آتی اطلاعاتی را درباره‌ی بازی منتشر کنند.

120

مایکروسافت: ایکس باکس سری اس جلوی پیشرفت نسل را نمی‌گیرد بلکه آن را گسترش می‌دهد

با وجود گفت‌وگوهای فراوان درباره‌ی نحوه‌ی عملکرد کنسول ایکس باکس سری اس، از نظر معمار سیستم ایکس باکس این کنسول نه‌تنها قرار نیست نسل بعد را به عقب براند، بلکه حتی آن را گسترش می‌دهد.

89

پیش نمایش بازی Spider-Man: Miles Morales

بازی Spider-Man: Miles Morales یکی از بازی‌های زمان عرضه‌ی کنسول پلی استیشن 5 است که تا کمتر از یک ماه دیگر در دسترس قرار می‌گیرد. با ما همراه باشید تا هرآنچه درباره‌ی آن می‌دانیم را مرور کنیم.

75

تریلر بسته‌ی DOOM Eternal: The Ancient Gods کشتار بی‌رحمانه‌ی شیاطین را نشان می‌دهد

تریلر زمان عرضه‌ی نخستین دی‌ال‌سی داستانی بازی Doom Eternal با نام The Ancient Gods منتشر شد که قرار است به‌صورت جداگانه از بازی اصلی قابل خریداری باشد.

6

تریلر جدیدی از بازی Twin Mirror امروز منتشر می‌شود

استودیوی دونت‌ناد با منتشر کردن تیزری در توییتر، از انتشار اخبار جدید و مهمی درباره‌ی بازی Twin Mirror خبر داد. احتمالا به‌زودی تاریخ عرضه‌ی این بازی را خواهیم دانست.

125

بازی Gotham Knights دارای پنج منطقه و شهروندان پویا است

بازی Gotham Knights قرار است شهروندانی با رفتار پویا و برنامه‌ریزی روزانه داشته باشد. شهر گاتهام قرار است این‌بار زنده‌تر از همیشه به‌نظر برسد.

صفحه ۱ از ۳۲