عضو تحریریه
نیلوفر ابراهیم پور

نیلوفر ابراهیم پور

،
درباره من:
عضویت: دوشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۳
159

۱۰ بازی انحصاری ایکس باکس وان که بهتر است تجربه کنید

آیا به تازگی کنسول ایکس‌باکس وان خریده‌اید؟ نمی‌دانید که برای شروع چه بازی‌هایی را خریداری و تجربه کنید؟ پس با زومجی همراه باشید تا در  زمینه خرید بازی شما را راهنمایی کنیم.

208

۱۰ بازی انحصاری پلی استیشن 4 که بهتر است تجربه کنید

آیا به تازگی کنسول پلی‌استیشن 4 خریده‌اید؟ نمی‌دانید که برای شروع چه بازی‌هایی را خریداری کنید؟ پس با زومجی همراه باشید تا در  زمینه خرید بازی شما را راهنمایی کنیم.

19

آشوب در ژاپن به روایت فرام‌سافتور؛ نگاهی به اطلاعات جدید بازی Sekiro

در این مطلب، مجله گیم اینفورمر به ما یادآوری می‌کند که با وجود تفاوت‌های Sekiro با سری دارک سولز، اما روح این مجموعه در جدیدترین بازی استودیو فرام سافتور دمیده شده است.

14

بررسی بازی Chuchel

Chuchel پشمالوی بی‌اعصابی است که برای به دست آوردن گیلاسش دست به هر کاری می‌زند، با هر چیزی درگیر می‌شود و برای هر روندی که طبق میلش پیش نرود، خودزنی می‌کند؛ با بررسی این بازی کمدی و کوتاه همراه زومجی باشید.

17

پنج مورد از عجیب‌ترین روش‌های ذخیره در بازی‌ها

خلاقیت، چالش‌هایی نفس‌گیر، مشکلات فنی یا ایجاد استرس در وجود بازیکنان، هر کدام به نحوی باعث ایجاد راه و روشی عجیب در ذخیره بازی‌ها بودند. با زومجی و عجیب‌ترین روش‌های ذخیره بازی‌‌ها همراه باشید.

9

بررسی بازی Layton: Curious Village in HD

لباس کارآگاهی خود را بر تن کنید؛ در این دهکده مرموز اتفاقات مشکوکی در جریان است که باید با حل کردن پازل‌ها به آن پی ببرید. با بررسی Layton: Curious Village in HD و یکی از بازی‌های معمای خوب پلتفرم موبایل همراه ما باشید.

8

بررسی بازی موبایل Kingdom Rush: Vengeance

چهارمین نسخه از سری بازی‌های Kingdom Rush، خوش آب و رنگ، متنوع و وسیع است، اما آیا ارزش پولی که می‌گیرد را دارد؟ با بررسی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

23

Super Smash Bros در برابر رقبا؛ چه عواملی این بازی مبارزه ای نینتندو را متمایز کرده است؟

بازی Super Smash Bros Ultimate به تازگی منتشر شد و توانست به یکی از بهترین بازی‌های فایتینگ تبدیل شود، اما چه نکاتی آن را به چنین جایگاهی رسانده است؟

303

تئوری‌ های بازی God of War؛ از آغاز راگناروک تا مرگ کریتوس

در پایان مجموعه مقاله‌های God of War، حالا به سراغ تئوری‌ها می‌رویم. با بررسی ماهیت تیر، مرگ کریتوس، آینده آترئوس و چندین سوال مهم، پرونده God of War را تا معرفی نسخه بعدی می‌بندیم.

36

چه انتظاراتی از مراسم The Game Awards 2018 داشته باشیم؟

مراسم The Game Awards امسال، هیجان‌انگیزتر از هر زمان دیگری به نظر می‌رسد. اما انتظار چه اتفاقاتی را می‌توان از آن داشت؟

صفحه ۱ از ۳۴