// چهار شنبه, ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۲۸

بازی جدید سازندگان سابق Halo و Battlefield با نام Scavengers معرفی شد

بازی Scavengers، که توسط سازندگان سابق Halo و Battlefield در استودیو Midwinter در حال توسعه است، با انتشار یک تریلر معرفی شد.

توسعه‌دهندگان سابق بازی‌های Halo و Battlefield پروژه جدید خود را با نام Scavengers که در سبک شوتر چند نفره حالت بقا در حال ساخت است، معرفی کردند. بازی مذکور اولین پروژه استودیو آنها یعنی میدوینتر انترتینمنت (Midwinter Entertainemnt) است که به دست جاش هولمز، کارگردان خلاق سابق استودیو 343 اینداستریز (343 Industries)، مدیریت می‌شود.

سازندگان از بازی Scavengers یک اثر همکاری چند نفره و در عین حال رقابتی (Co-opetiton) یاد کردند که در سبک شوتر سوم شخص در حال توسعه است و به گفته سازندگان قصد دارد که تجربه جدیدی را از شوتر چند نفره رقابتی و همکاری چند نفره به ارمغان بیاورد. بازی مذکور با موتور بازی‌سازی Unreal Engine در حال توسعه و طراحی آن نیز در پلتفرم SpatialOS صورت می‌گیرد. گفتنی است که سازندگان برای خلق بازی از حالت Warzone بازی Halo 5 نیز الهام گرفته‌اند که در آن کاربران با تشکیل تیم‌های جداگانه به نبرد همزمان با دشمنان و دیگر بازیکنان می‌پردازند.

در بازی Scavengers، کاربران در دنیایی یخبندان حاضر می‌شوند که وقایع آن نیز در آینده‌ای نه چندان دور اتفاق می‌افتد. ویروسی سرتاسر دنیای این بازی را فرا گرفته است و مردمان و دیگر موجودات را آغشته کرده است. همانند حالت Warzone، تیم‌ها باید برای پیدا کردن آیتم‌های ارزشمند و کمیاب با یکدیگر رقابت کنند.

Scavengers

سازندگان ضمن معرفی بازی، ویدیویی نیز منتشر کرده‌اند که در آن شاهد توضیحات سازندگان هستیم. در این راستا، هولمز اعلام کرد که تیم توسعه‌دهنده حاضر در استودیو مید‌وینتر قصد دارند که یک «محیط بزرگ، غنی و جهان‌باز» را به دست کاربران برسانند. به نقل از سازندگان، آنها قصد داشتند که المان‌های یاد شده را در حالت وارزان بازی هلو نیز اعمال کنند اما این موضوع با توجه به کمبود و ناسازگاری آنها با سخت‌افزار‌ها امکان پذیر نشد. به نظر می‌رسد که استودیو میدوینتر قصد دارند که این المان‌های بزرگ را به واسطه SpatialOS در بازی Scavengers جای دهد و یک ترکیب منحصر‌به‌فرد از حالت‌های PvP و PvE (کاربر در مقابل کاربر و کاربر در مقابل محیط) خلق کند.

فردریک پرسون، بنیان‌گذار و کارگردان حاضر در استودیو میدوینتز، در مورد پروژه جدید خود گفت که یکی از اهداف بزرگ بازی Scavengers ایجاد همبستگی بین کاربران است. وی در این باره افزود:

ما خواهان این هستیم که بازیکنان با یکدیگر به انجام بازی بپردازند و با یکدیگر دوست شوند.

سازندگان تنها به معرفی بازی و انتشار ویدیویی بسنده کردند و تاریخ عرضه‌ای برای پروژه جدید خود مشخص نکردند. نکردند. همچنین هنوز مشخص نیست که Scavengers روی چه پلتفرم‌هایی منتشر می‌شود. در ادامه می‌توانید ویدیو معرفی آن را تماشا کنید و در لابه‌لای صحبت سازندگان به تصاویر هنری بازی نگاهی بیاندازید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد بازی جدید سازندگان سابق Halo و Battlefield با زومجی در میان بگذارید.


منبع twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده