نویسنده: مهدی اسدی
// پنجشنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۰۰

بیش از ۱۵ میلیون بازیکن در رویداد Galactus بازی فورتنایت شرکت کردند

اپیک گیمز جزئیات رویداد بزرگ Galactus را تشریح کرد. فصل پنجم از چپتر دوم بازی Fortnite میزبان شخصیت‌های جدیدی از سریال محبوب مندلورین خواهد بود.

همان‌طور که در جریان هستید، فورتنایت با رویدادهای بزرگ غریبه نیست. گروه‌های پرطرفداری مانند BTS موزیک ویدیوهای خود را در جریان این بازی پخش کردند و فیلم‌های بزرگی مانند Tenet از کریستوفر نولان نیز به پخش تریلر در این بازی پرداختند. اجرای زنده خوانندگانی مانند تراویس اسکات بیش از ۲۰ میلیون دلار درآمد را برای خود هنرمندان و اپیک گیمز به همراه داشته است. شب گذشته، یکی دیگر از رویدادهای بزرگ این بازی بتل رویال برگزار شده که نسبت به موارد قبلی تفاوت‌هایی را داشته است. رویدادی که ظاهراً با استقبال قابل توجهی مواجه شده است.

در جمع بندی رویداد کراس‌اور Nexus War بین فورتنایت و دنیای مارول، شاهد یک مبارزه بزرگ بین بازیکنان و یکی از قدرتمندترین ویلن‌های دنیای مارول یعنی گالاکتوس بودیم. در جریان این نبرد، بازیکنان در گروه‌هایی به سمت فضا پرواز کرده و در راه رسیدن به گالاکتوس با سفینه‌ها و پهپادهای مسلح مبارزه کردند. هدف آن‌ها ایجاد انفجار در دهان گالاگتوس و نابودی او همزمان با پایان فصل چهارم از چپتر دوم این بازی بود.

رویداد Galactus بازی فورتنایت

واضح است که طرفداران مارول از سرتاسر جهان در طول مدت زمان محدودی که این رویداد برگزار شد، استقبال خوبی از آن کردند. براساس آمار رسمی اپیک گیمز، ۱۵.۳ میلیون نفر از بازیکنان فعال فورتنایت، در این رویداد بزرگ شرکت کردند. درحالی که ۳.۴ میلیون نفر نیز ازطریق یوتیوب و توییچ به تماشای این رویداد پرداختند.

اکانت رسمی فورتنایت در توییتر می‌نویسد:

«ما شکستش دادیم! رقم رکورد شکن ۱۵.۳ میلیون نفر از بازیکنان فعال بازی به بزرگ‌ترین رویداد تاریخ فورتنایت در مبارزه علیه گالاکتوس پیوستند. این درحالی است که ۳.۴ میلیون نفر نیز تماشاگر این اتفاق در یوتیوب گیمینگ و توییچ بودند.»

این رویداد بعد از ۸ ساعت، فصل چهارم از چپتر دوم بازی فورتنایت را به پایان رسانده و فصل پنجم را به نام  Zero Point شروع کرد. در فصل جدید این بازی، «بهترین شکارچیان سرتاسر کهکشان» دور هم جمع خواهند آمد. این افراد شامل شماری از کاراکترهای اورجینال مانند منیس (Menace) و منکیک (Mancake) هستند که به همراه چندین چهره آشنا از جاهای مختلف به مرور به بازی اضافه خواهند شد. بازیکنان به‌عنوان بخشی از بتل پس جدید بازی، می‌توانند شخصیت ماندو از سریال تلویزیونی The Mandalorian را به همراه بک بلینگ «بیبی یودا» قفل گشایی کنند.

Galactus در بازی فورتنایت

درکنار اسکین‌های جدیدی که در فصل پنجم به بازی اضافه می‌شوند، یک سری لوکیشن‌های بیشتر نیز در تیزرهای مختلف به نمایش گذاشته شده است. پست رسمی اپیک گیمز نیز در این خصوص می‌نویسد:

«نبرد برای شرافت در یک مکان باستانی؛ مهارت‌های خود را برای نجات از یک جنگل بی‌رحم تقویت کنید؛ ماجراجویی خود را از شن‌های کریستالی نقطه صفر افق آغاز کنید.»

بازی Fortnite برای دانلود رایگان در پلتفرم‌های نینتندو سوییچ، پی سی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و اس در دسترس قرار دارد. آپدیت بزرگ بازی برای سیستم‌های جدید سونی و مایکروسافت نیز هم‌اکنون قابل دسترسی است. در جدیدترین شایعاتی که درباره اسکین‌های فصل جدید بازی فورتنایت مطرح شده، بحث حضور کریتوس، پروتاگونیست سری خدای جنگ در این بازی مطرح شده است.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده