// چهار شنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۲۶

«کارگردان بازی» استودیوی Bend سونی از این استودیو جدا می‌شود؛ ترک «کارگردان خلاق» در سال گذشته

جف راس، کارگردان بازی استودیوی Bend سونی قرار است طی همین روزها از این استودیو جدا شود. جان گاروین، کارگردان خلاق سابق نیز گرچه بیش از یک سال پیش آن‌جا را ترک کرد، اما خبر جدایی او تازه منتشر شده است.

استودیوی Bend از زیرمجموعه‌های بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی است و بیشتر با نام کوتاه‌تر استودیو بند سونی شناخته می‌شود. حدود یک‌سالی می‍شود که جان گاروین، کارگردان خلاق، این مجموعه را ترک کرده است و حالا طبق جدیدترین اخبار دنیای بازی، باخبر شدیم که جف راس، کارگردان بازی از استودیوی بِند نیز قرار است طی همین روز‌ها از آن‌جا جدا شود. گاروین بیش از دو دهه بود که در استودیوی بند مشغول به کار بود. او درواقع کار خود را در سال ۱۹۹۷، زمانی‌که این استودیو به‌نام Eidetic شناخته می‌شد، شروع به فعالیت کرد. راس نیز از سال ۲۰۰۵ در سرگرمی‌های تعاملی سونی حضور داشت و در سال ۲۰۱۵ به استودیوی بند ملحق شد. نکته‌‌‌ی جالب این است که گاروین بیش از یک سال پیش Bend را ترک کرده بود، اما خبر آن به‌تازگی رسانه‌ای شده است.

موتورسواری دیکن و شلیک به گرگ در بازی Days Gone

گاروین به‌تازگی در توییتر خود اعلام کرده که او پس از انتشار بازی Days Gone مدتی مشغول انجام «پروژه‌های شخصی» خود بود که شامل نقاشی، نویسندگی و نشر آثار خود می‌شد و اینکه او «از اینکه تصمیم گرفت مدتی از صنعت گیم فاصله بگیرد و به خود کمی استراحت دهد خشنود است.» راس نیز قرار است در این روزها استودیوی Bend و کلا مجموعه‌ی پلی استیشن را ترک کند. او هم دیروز چند جمله درباره‌ی این موضوع در توییتر نوشت: «به تمام بازی‌هایی که ساخته‌ام بسیار افتخار می‌کنم؛ بااین‌حال، مشتاقم تا به سراغ انجام چالش‌های جدیدی بروم. بعدا درباره‌ی برنامه‌هایم اطلاع‌رسانی خواهم کرد. فقط این را بگویم که پس از اینکه مسئله‌ی همه‌گیری کرونا تمام شود، قصد دارم که به شیکاگو بروم.»

استودیوی Bend سونی برای مجموعه بازی‌های Syphon Filter شناخته شده است. همچنین زمانی‌که اسم این استودیو Eidetic بود، بازی Bubsy 3D را ساخته بودند. به‌علاوه، آن‌ها در ادامه‌ی فعالیت خود دو بازی فرعی از مجموعه بازی‌های آنچارتد یعنی Uncharted: Golden Abyss و Uncharted: Fight for Fortune را برای کنسول دستی پلی استیشن ویتا ساختند. درنهایت نیز بازی Days Gone را برای پلی استیشن 4 توسعه دادند. همچنین رئیس استودیو سال گذشته طی مصاحبه‌ای گفت که ساخت دنباله‌ای بر بازی دیز گان برای پلی استیشن 5 محتمل است.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ نظرات خود را با ما درمیان بگذارید.   


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده