نویسنده: میلاد فاطمی
// سه شنبه, ۱۱ آذر ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۵۰

امکان نصب زودتر از موعد بازی های گیم پس در آپدیت ماه نوامبر ایکس باکس

باتوجه به اطلاعات منتشر شده، آپدیت ماه نوامبر ایکس باکس قرار است ویژگی‌های زیادی از جمله امکان زودتر نصب بازی‌های سرویس گیم پس را برای کاربران خود فراهم آورد.

نوامبر امسال احتمالا یکی از فراموش‌نشدنی‌ترین و جذاب‌ترین ماه‌ها برای علاقه‌مندان به صنعت بازی‌های ویدیویی بوده است. در نوامبر ما شاهد عرضه کنسول‌های جدید بودیم. سونی با پلی استیشن 5 و مایکروسافت با دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس به‌صورت رسمی نسل نهم کنسول‌های خانگی را شروع کردند.

با استناد به اطلاعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد ردموندی‌‌ها در این ماه از نظر نرم‌افزاری نیز برنامه‌های زیادی تدارک دیده بودند؛ چراکه در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش مشخص شد که به‌روزرسانی ماه نوامبر ایکس باکس قرار است ویژگی‌ها و بهبودهای زیادی را برای کنسول‌های خود به‌ارمغان آورد. البته باید توجه داشته باشید که بخشی از قابلیت‌های جدید به کنسول ایکس باکس وان و بخشی دیگر نیز به ایکس باکس سری ایکس و سری اس ارتباط دارند. 

یکی از همین ویژگی‌های جدیدی که برای کنسول‌های نسل نهم در نظر گرفته شده، اضافه شدن تصاویر پس‌زمینه پویا است تا محیط کاربری شما جلوه جذاب‌تری را به خود بگیرد. به‌منظور اینکه بتوانید راحت‌تر میان بازی‌های بهینه شده برای سری ایکس و سری اس مایکروسافت جست‌وجویی انجام دهید، یک سیستم برچسب‌گذاری برای شما تدارک دیده شده است. حالتی مشابه این‌بار برای یافتن بازی‌هایی که از HDR خودکار بهره می‌برند نیز در اختیارتان قرار دارد.

شاید یکی از مهم‌ترین و البته جذاب‌ترین قابلیتی که با این به‌روزرسانی امکان استفاده از آن برای شما فراهم می‌شود این است که می‌توانید بعضی از بازی‌هایی که به‌زودی قرار است به سرویس گیم پس اضافه شوند را پیش‌نصب کنید.

آپدیت جدید کنسول‌های ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و سری اس از امروز به‌صورت رسمی دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت. اگر شما هم این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اید، لطفا نظرات خود در مورد آن را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده