نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۹ ساعت ۱۸:۱۴

رویداد جدید ایکس باکس ۱۹ آبان برگزار می‌شود

باتوجه به اینکه کنسول‌های نسل نهم ایکس باکس سری ایکس و سری اس ۲۰ آبان عرضه می‌شوند، مایکروسافت قرار است به‌همین مناسبت یک روز پیش از آن رویدادی برگزار کند.

بالاخره پس از سال‌ها انتظار کمتر از یک ماه دیگر کنسول‌های نسل نهم در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهند گرفت. سونی با پلی استیشن 5 خود و مایکروسافت با دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس قرار است رقابت سخت و هیجان‌انگیزی را شروع کنند.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که مایکروسافت دو روز زودتر از رقیب خود یعنی در تاریخ ۲۰ آبان کنسول‌های جدید خود را روانه بازار خواهد کرد. حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش به‌صورت رسمی مشخص شد که ردموندی‌ها به‌مناسبت عرضه کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و سری اس رویدادی برگزار خواهند کرد. 

باوجود اینکه هنوز تا این لحظه محتوای این رویداد مشخص نشده و معلوم نیست که آیا قرار است تمرکز آن روی معرفی بازی‌های جدیدی باشد یا نمایش گیم‌پلی  بازی‌های معرفی نشده، اما در هرصورت می‌توان انتظار یک رویداد باشکوه و جذابی داشت.

کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و برادر کوچکترش به‌ترتیب با برچسب قیمتی ۴۹۹ دلار و ۲۹۹ دلار دو طیف مختلفی از گیمرها را هدف قرار داده‌اند. ایکس باکس سری ایکس که به‌گفته مایکرسافت قوی‌ترین کنسول تاریخ نیز به‌حساب می‌آید برای افرای که تمایل دارند بازی را روی بالاترین کیفیت ممکن یعنی با رزولوشن 4K و نرخ ۶۰ فریم برثانیه تجربه کنند، طراحی شده درحالیکه ایکس باکس سری اس فاقد درایو نوری است و بازی‌ها را روی رزولوشن 1440P و نرخ ۶۰ فریم اجرا می‌کند. 

حال لطفا شما هم در این رابطه نظرات و پیش‌بینی‌های خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده