نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۲۹

بوبا فت در فصل دوم سریال The Mandalorian باز خواهد گشت

طبق اطلاعات جدید منتشر شده، تمورا موریسون برای بازی در نقش بوبا فت در فصل دوم سریال The Mandalorian حضور خواهد داشت.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، در فصل دوم سریال The Mandalorian (مندلورین) قرار است شاهد بازگشت یکی از شخصیت‌های محبوب و قدیمی دنیای جنگ ستارگان باشیم که اتفاقا یک بانتی هانتر شناخته شده است. تمورا موریسون، بازیگر نقش جانگو فت در فیلم Star Wars: Episode II – Attack of the Clones (جنگ ستارگان: قسمت دوم - حمله کلون‌ها) قرار است در فصل جدید اولین سریال Star Wars بازگردد و اینبار وی قرار است نقش بوبا فت را بر عهده داشته باشد. پیش از این شاهد حضور شخصیت بوبا فت در فیلم The Empire Strikes Back (امپراتوری ضربه می‌زند) و فیلم Return of the Jedi (بازگشت جدای) بودیم که حال منابع نزدیک از بازگشت این شخصیت در سریال The Mandalorian خبر می‌دهند که پیش از این در فصل اول به این بانتی هانتر معروف اشاره شده بود.

سریال The Mandalorian

جرمی بولاک، بازیگر اصلی بوبا فت در سال ۲۰۱۸ و در سن ۷۵ سالگی دار فانی را وداع گفته بود. بوبا فت قرار است نقش کوچکی را در فصل دوم سریال The Mandalorian داشته باشد که پیش از این در قسمت The Gunslinger شاهد حضور شخصی با ظاهری مشابه بالای سر جنازه فنک شاند بودیم که بسیاری از طرفداران اعتقاد داشتند که این شخص، بوبا فت است. همچنین بسیاری تصور می‌کردند که بوبا فت در اتفاقات فیلم Return of the Jedi کشته شده است، اما بعدها در کمیک‌های آن مشخص شد که وی توانسته زنده بماند و فرار کند که در ابتدا نیز قرار بود اقتباس سینمایی این شخصیت ساخته شود که در نهایت این پروژه به سریال The Mandalorian تبدیل شد. 

در یکی از خط‌های داستانی فیلم Attack of the Clones مشخص شد که بوبا فت در واقع کلون جانگو فت است و او در واقع بوبا فت را مثل پسر خودش بزرگ کرده بود. دنیل لوگان نقش نسخه جوان این شخصیت را بر عهده داشت. در حالی که منابع می‌گویند که موریسون قرار است نقش بوبا فت را بازی کند، اما همیشه این امکان وجود دارد که چیزی دلهره‌آور در مورد کلون‌ها وجود داشته باشد. پدرو پاسکال، جینا کارانو، جیانکارلو اسپوزیتو، کارل ویترز، مایکل بین و بیل بر، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین گفته می‌شود که شخصیت آسوکا تانو ممکن است در فصل دوم سریال مندلورین حضور داشته باشد که طبق شایعات منتشر شده، رزاریو داوسون نقش این شخصیت را بر عهده دارد.

پخش فصل دوم سریال The Mandalorian از ماه اکتبر ۲۰۲۰ (مهر یا آبان ۱۳۹۹) از سرویس استریم دیزنی پلاس آغاز خواهد شد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده