// جمعه, ۲ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

دمو بازی Iron Man VR منتشر شد

استودیو کمفلاژ و سونی به‌تازگی اعلام کرده‌اند که دموی بازی Iron Man VR در دسترس کاربران پلی استیشن VR قرار گرفته است.

بازی Iron Man VR در تاریخ ۱۳ تیر ماه (سه جولای) به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن VR عرضه می‌شود و انتظار می‌رود با یک بازی سرگرم کننده و با کیفیت برای هدست واقعیت مجازی سونی طرف باشیم. بااین‌حال کاربران تا قبل از عرضه رسمی بازی، می‌توانند نسخه دمو آن را تجربه کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو کمفلاژ (Camouflaj) و شرکت سونی، به‌ترتیب سازنده و ناشر Iron Man VR، اعلام کرده‌اند که کاربران پلی استیشن VR هم‌اکنون می‌توانند با مراجعه به فروشگاه پلی استیشن، دموی این بازی را دانلود و تجربه کنند. نسخه دمو بازی شامل بخش آموزشی، یک مرحله اصلی، دو مرحله فرعی و میان‌پرده‌های سینمایی می‌شود. 

سونی و کمفلاژ در تلاش هستند به‌واسطه‌ی دمو بازی Iron Man VR، کاربران هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن VR را با جهان بازی آشنا کنند. در ادامه مشخص شده که کاربران با تجربه‌ی دمو آیرون من VR، لباس Molten Lava Armor Deco را به‌عنوان پاداش کسب خواهند کرد. 

در ادامه، سونی باندل پلی‌استیشن VR بازی Iron Man VR را هم معرفی کرد که ۳۴۹ دلار قیمت دارد و شامل تمامی موارد می‌شود که بازیکنان برای شروع به آن نیاز دارند. باندل ذکر شده در روز عرضه بازی، برای خرید در خرده‌فروشی‌های معتبر عرضه می‌شود. به‌عبارتی باندل PS4 VR بازی Iron Man VR شامل هدست واقعیت مجازی، دو عدد کنترلر PlayStation Move، بازی Iron Man VR و دوربین پلی‌استیشن می‌شود. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از نسخه دمو بازی را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. 

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده