// پنجشنبه, ۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۷:۰۰

جدیدترین بازی های اندروید و آیفون؛ از Mecha Tank Arena تا Shave the Day

این هفته از بازی آنلاین و جذاب Rumble Hockey گرفته تا دو بازی Hundred Soul: The Last Savior و Devil’s Peak Fury را برای اندروید و iOS داریم.

 در هفته منتهی به خرداد ماه، شاهد بازی‌های آنلاین و ورزشی متنوعی هستیم که هرکدام از آن‌ها تجربه‌ی متفاوتی را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهد. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های دوبعدی و فانتزی هستید، بازی آیفون و اندروید Vikings II می‌تواند گزینه‌ی خوبی باشد. این در حالی است که کاربران علاقه‌مند به بازی‌های هک اند اسلش هم می‌توانند بازی اندروید و آیفون Astalo را تجربه کنند. در ادامه نگاهی به بازی‌های هفته منتهی به خرداد ماه خواهیم انداخت. شما همچنین می‌توانید در صفحه بهترین بازی های اندروید به لینک دانلود و معرفی صدها بازی اندروید دسترسی داشته باشید.

Astalo

Astalo

Astalo یک بازی سیاه‌چال محور با طراحی‌های دستی است که در آن‌ بازیکن تنها به‌واسطه‌ی هدف‌گیری و ضربه‌زدن با شمشیر، دشمنان خود را از بین می‌برد. طراحی‌های بازی به‌گونه‌ای است که بازیکن از نظر بصری تجربه‌ی قابل قبولی را کسب خواهد کرد.

دانلود بازی Astalo

Black Block Blast

Black Block Blast

Black Block Blast را می‌توان یک بازی معمایی و پازل محور دانست. درحالی‌که تیم سازنده از مکانیسم‌های جدیدی در گیم‌پلی Black Block Blast استفاده کرده تا کاربر حس‌وحال آرامش‌بخشی را پس از تجربه بازی کسب کند.

دانلود بازی Black Block Blast

Crashy Cats

Crashy Cats

Crashy Cats یک بازی بی‌پایان و نامحدود است که در جریان آن بازیکن هدایت یک گربه را به‌دست می‌گیرد. در ادامه به‌واسطه پریدن، دویدن و پرواز کردن می‌توانید برای زنده‌ماندن و کسب رکورد بهتر در بازی تلاش کنید.

دانلود بازی Crashy Cats

Dark Raider

Dark Raider

داستان بازی روایت‌گر سرزمین Ylkis است که به‌خاطر هرج‌ومرج‌های داخل هر منطقه، با خشم خدایان روبه‌رو شده است. بااین‌حال هنوز امید برای انسان‌ها در بازی Dark Raider از بین نرفته است. شما در نقش فتح کننده سیاه‌چاله‌ها ظاهر می‌شوید و باید سیاه‌چاله‌های بازی را یکی پس از دیگری فتح کنید.

دانلود بازی Dark Raider

Devil’s Peak Fury

Devil’s Peak Fury

Devil’s Peak Fury هم یکی دیگر از بازی‌های نامتناهی هفته منتهی به خرداد ماه است. در اینجا بازیکن با یک بازی ریسینگ بدون پایان در غرب وحشی روبه‌رو می‌شود؛ جایی‌که برای زنده‌ماندن و بقا در یک جهان آخرالزمانی، باید تلاش کند و به رقابت با سایرین بپردازد.

دانلود بازی Devil’s Peak Fury

Dice Goal

Dice Goal

Dice Goal یک بازی فوتبالی است، اما تیم سازنده از مکانیسم گیم‌پلی کاملا متفاوتی برای محصول خود استفاده کرده است. دراینجا حریف و شما با پرتاب تاس می‌توانید روند مسابقه را پیش ببرید و خبری از بازیکن‌های مختلف در زمین بازی نیست.

دانلود بازی Dice Goal

Dots of War

Dots of War

Dots of War یک بازی آنلاین و رقابتی است که ساختار معمایی مخصوص‌به خود را دارد. بازیکنان در یک صفحه مربعی، باید نقطه‌های مختلفی را به هم وصل کنند تا یک خط ارتباطی برای سرزمین آن‌ها به‌وجود آید و موارد مختلفی را بسازند. ازاین‌رو می‌توانید به حریف خود برتری پیدا کنید.

دانلود بازی Dots of War

Endless Cards

Endless Cards

Endless Cards بازیکن را در نقش ماجراجویی قرار می‌دهد که برای کسب طلا به مناطق مختلف سفر می‌کند. دراین‌میان آیتم‌ها و سلاح‌های مختلفی برای شما درنظر گرفته شده در رویارویی با خطر، از آن‌ها استفاده کنید.

دانلود بازی Endless Cards

Flight of the Bubble

Flight of the Bubble

Flight of the Bubble مکانیسم گیم‌پلی بسیار ساده‌ای دارد و هدفش تنها پر کردن اوقات فراغت بازیکنان است. در اینجا شما هدایت یک حباب را برعهده می‌گیرید که تنها با دی‌پدهای مجازی سمت چپ صفحه‌نمایش، باید مانع از برخورد او با زمین شوید.

دانلود بازی Flight of the Bubble

High Rise – Puzzle Cityscape

High Rise – Puzzle Cityscape

High Rise – Puzzle Cityscape را می‌توان یک بازی نوآورانه دانست که از ترکیب سه دسته بازی مختلف، ساخته شده است. ساختار بازی به‌گونه‌ای است که با فکر و پیدا کردن راه مناسب، مکعب‌های رنگی را کنار هم بگذارید تا ساختمان‌های شهر ساخته شوند.

دانلود بازی High Rise – Puzzle Cityscape

Highrise Heroes Word Challenge

Highrise Heroes Word Challenge

در بازی Highrise Heroes Word Challenge بازیکن در نقش سِب قرار می‌گیرد. او به‌خاطر یک زمین لرزه در محیط بازی گرفتار شده است و در راه خروج خود، با اشخاص مختلفی روبه‌رو می‌شود که باید به آن‌ها هم کمک کنید تا راز وقوع زمین لرزه را متوجه شوید.

دانلود بازی Highrise Heroes Word Challenge

Hundred Soul: The Last Savior

Hundred Soul: The Last Savior

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های نقش آفرینی با المان‌های MMO هستید، بازی Hundred Soul: The Last Savior بهترین گزینه برای شما است. در این بازی، شما در نقش یک نجات دهنده برای انسان‌ها و نابودی تاریکی و هیولاها قرار خواهید گرفت.

دانلود بازی Hundred Soul: The Last Savior

Idle Arena RPG Clicker Battles

Idle Arena RPG Clicker Battles

بازی‌های Idle محور، جزو آن دسته از بازی‌هایی هستند که با کم‌ترین تلاش و تحرک، می‌توانید ازطریق آن‌ها سرگرم شوید و روند بازی را پیش ببرید. Idle Arena RPG Clicker Battles هم از این قاعده مستثنا نیست و تنها وظیفه شما، مدیریت قهرمان‌های تیم است.

دانلود بازی Idle Arena RPG Clicker Battles

If Found…

If Found…

If Found… روایت‌گر داستان کسیو است که تلاش او برای خروج از جزیره آشیل را نشان می‌دهد. If Found… یک بازی رمان محور تعاملی است که سعی دارد یک داستان خوب و سرگرم کننده را در اختیار مخاطب خود قرار دهد.

دانلود بازی If Found…

Mecha Tank Arena

Mecha Tank Arena

Mecha Tank Arena یک بازی آرکید است که در آن شما ربات جنگی خود را در محیط قرار می‌دهید و باید به مراحل بالاتر دست پیدا کنید. طراحی پیکسلی بازی، یکی از مواردی است که نظر شما را به خود جلب خواهد کرد.

دانلود بازی Mecha Tank Arena

Night Racer – RC Car Racing

Night Racer – RC Car Racing

Night Racer – RC Car Racing یک تجربه متفاوت از بازی‌های مسابقه‌ای و ماشین‌سواری را در اختیار مخاطبان خود قرار می‌دهد. Night Racer دارای سه حالت Championship، مسابقات آرکید و Time Trial است تا بازیکن تجربه‌ی عمیقی را کسب کند.

دانلود بازی Night Racer – RC Car Racing

O$P$ - Owe Money Pay Money

O$P$ - Owe Money Pay Money

O$P$ - Owe Money Pay Money یک بازی پلتفرمر کلاسیک است که در آن شاهد المان‌های مترویدوینیا در ساختار قدیمی و بازی‌های دوبعدی هستیم. بازیکن در این بازی هدایت Big Chief را برعهده می‌گیرد که از وضع زندگی خود خسته شده و می‌خواهد تغییراتی را در آن اعمال کند.

دانلود بازی O$P$ - Owe Money Pay Money

Pico Planes

Pico Planes

در بازی Pico Planes بازیکن در نقش فرمانده‌ای قرار می‌گیرد که می‌تواند به هواپیماهای داخل محیط دستور دهد. دسترسی شما از منابع و نیروهای کمکی قطع شده است و هواپیماه‌ها، تنها امید شما برای نابودی دشمنان هستند.

دانلود بازی Pico Planes

Rumble Hockey

Rumble Hockey

Rumble Hockey یک بازی آرکید از ورزش هاکی است که نبردهای آنلاین و رقابتی را در اختیار شما قرار می‌دهد. در اینجا بازیکن باید از تمامی مهارت‌های خود استفاده کند تا در مسابقات خود پیروز شود.

دانلود بازی Rumble Hockey

RunTrap

RunTrap

RunTrap را می‌توان یک بازی چهارنفره جذاب دانست. ساختار بازی به‌گونه‌ای است که بازیکنان را در دو تیم دونفره قرار می‌دهد. یکی از تیم‌ها، تیم فرار کننده هستند و تیم دیگر هم Tag نامیده می‌شود. در ادامه، در ۱۰ نوبت مختلف وظیفه دارید که بازیکنان تیم فرار کننده را علامت‌گذاری یا از دست آن‌ها برای برچسب خوردن فرار کنید.

دانلود بازی RunTrap

Shave the Day

Shave the Day

Shave the Day داستان قهرمانی را نشان می‌دهد به کمپین St. Baldrick کمک و پول جمع کند. این مرکز خیریه به کودکان سرطانی کمک می‌کند و هدف شما در بازی این است که مو تمامی افرادی را که سر راه خود مشاهده می‌کنید، اصلاح و آن‌ها را کچل کنید.

دانلود بازی Shave the Day

Swish – Multiplayer Basketball

Swish – Multiplayer Basketball

Swish – Multiplayer Basketball یکی دیگر از بازی‌های آنلاین هفته منتهی به خرداد ماه است که در آن بازیکن‌های متعددی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. در طول یک دقیقه وظیفه دارید تا امتیاز بالایی را از پرتاب توپ به سبد، کسب کنید.

دانلود بازی Swish – Multiplayer Basketball

Time Machine – Hidden Objects

Time Machine – Hidden Objects

در بازی Time Machine – Hidden Objects، بازیکن در نقش هربرت فینک، یک دانشمند جوان، قرار می‌گیرد که در پروسه کاری خود با چالش‌های مختلفی روبه‌رو می‌شود. ازاین‌رو به زمان سفر می‌کند تا بتواند جواب سؤال‌های خود را پیدا کند.

دانلود بازی Time Machine – Hidden Objects

Vikings II

Vikings II

در بازی Vikings II بازیکن در نقش کمانداری قرار می‌گیرد که برای پیوستن به Sacred Halls of Valhalla باید هیولاها و خدایان نورس را از بین ببرد که از میان‌ آن‌ها می‌توان‌به انواع و اقسام غول‌ها، ترول‌ها، سرپنت‌ها و اودین اشاره کرد.

دانلود بازی Vikings II

Wild Frontier: Rage West

Wild Frontier: Rage West

بازی Wild Frontier: Rage West، بازیکنان را در قرن ۱۹ قرار می‌دهد؛ بازه زمانی‌که یاغی‌ها و وسترن‌ها در ایالت متحده اسم و رسمی داشتند و بیشتر صحبت‌ها و حل اختلاف‌ها با سلاح انجام می‌شد. دراین‌بازی شما در نقش شهردار شهر جدیدی قرار می‌گیرید که باید مهاجران شهر خود را زنده نگه دارید.

دانلود بازی Wild Frontier: Rage West

 

 Willian The Game

Willian The Game

Willian The Game یک بازی فوتبالی دیگر است که طراحی‌های دوبعدی را به‌خود اختصاص داده است. در این بازی، بازیکن در نقش ویلیان قرار می‌گیرد و با گل زدن در بازی و پیروز شدن، می‌توانید مراحل جدیدتری را برای این بازی ورزشی آزاد کنید.

دانلود بازی Willian The Game

برای اطلاع از مشخصات فنی، قیمت گوشی و دیگر موارد لازم برای خرید موبایل می‌توانید از بخش محصولات زومیت استفاده کنید و به‌روزترین قیمت گوشی سامسونگ، قیمت گوشی شیائومی، قیمت گوشی هواوی و قیمت آیفون را در این بخش مشاهده کنید؛ همچنین علاوه‌بر مشخصات فنی دقیق و پاسخ به پرسش‌های شما، امکان مقایسه‌ی دو یا چند محصول درکنار گالری تصاویر رسمی محصولات دردسترس است


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده