نویسنده: روزبه حسینی
// شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۰۱

بازی موبایل Harry Potter: Puzzles and Spells با انتشار تریلری معرفی شد

بازی موبایل Harry Potter: Puzzles and Spells یک بازی داستان محور جورچین است که به‌زودی منتشر خواهد شد.

طبق آخرین اخبار بازی موبایل، استودیو زینگا (Zynga) با همکاری شرکت برادران وارنر قرار است تا بازی جدیدی را از سری هری پاتر به‌نام Harry Potter: Puzzles and Spells روانه‌ی پلتفرم‌های موبایل کند. به‌گفته‌ی این استودیو، بازی جدید آن‌ها به‌زودی منتشر خواهد شد اما فعلا تاریخ عرضه‌ی دقیقی برای آن اعلام نشده است. همراه‌با این معرفی، تریلری نیز از بازی منتشر شده است که می‌توانید آن را برای آشنایی بیشتر با بازی، در انتهای مطلب مشاهده کنید. 

همان‌طور که در تریلر نیز پیدا است، بسیاری از محیط‌های معروف سری کتاب‌ها و فیلم‌ها هری پاتر در این بازی گنجانده شده‌اند. بااین‌حال، این بازی شاید با تصورات طرفداران کمی فرق کند. درواقع در بازی باید با استفاده از قدرت‌های جادویی خود به انجام بازی‌ جورچین سه‌تایی (تقریبا مشابه با بازی محبوب Candy Crush) بپردازید و جواهرات موجود در بازی را در ردیف‌های سه‌تایی قرار دهید تا به مرور برنده شوید. بله همچنان شما چوبدستی پر ققنوس خود را همراه خواهید داشت ( که درواقع فقط دو عدد از آن‌ها در دنیا وجود دارد و آن‌ یکی در اختیار لرد ولدمورت است)، اما درهرصورت باید به انجام جورچین سه‌تایی بپردازید تا امتیاز‌های زیادی را برای گروه خود یعنی گریفیندور به ارمغان آورید. 

بازی Harry Potter: Puzzles and Spells قرار است تا توسط شرکت Porkey Games منتشر شود که اختصاصا برای توسعه و انتشار بازی‌هایی در دنیای جادویی تأسیس شده است. با وجود سادگی ظاهری گیم‌پلی بازی، به‌نظر می‌رسد که یک خط داستانی نیز در بازی وجود دارد که به مرور و با گذشت زمان روایت می‌شود. برنارد کیم، رئیس بخش انتشارات شرکت زینگا در مورد این بازی نوشته شده است که:

از سرسرای بزرگ هاگوارتز تا برج عمومی گریفندور، بازی Harry Potter: Puzzles and Spells به بازیکنان اجازه می‌دهد تا محیط‌های مورد علاقه‌ی خود از این دنیای جادویی را ملاقات کنند. تریلر جدید بازی اولین نگاه به آن را ارائه می‌دهد تا بدانید که باید انتظار چه چیزی را در بازی داشته باشید. ما از طرفداران می‌خواهیم تا از طریق سایت بازی، منتظر شنیدن اخبار جدید، جادو‌ها و پازل‌ها باشند. 

بازیکنان هنگام ساخت معجون‌ها، تلفظ جادو‌ها و دیگر ویژگی‌های بازی، با لحظات نمادین و چهره‌های به‌یاد ماندنی از فیلم‌های اصلی هری پاتر رو‌به‌رو خواهند شد و به این ترتیب مراحل جذاب بازی را می‌گذرانند.

همچنین اگر شما نیز به‌دنبال بازی‌های موبایلی بیشتری از سری هری پاتر هستید، می‌توانید تا زمان انتشار Puzzles and Spells، بازی Harry Potter: Wizards Unite را همین حالا تجربه کنید. درکنار این مورد شایعات مختلفی مبنی بر در حال ساخت بودن یک بازی AAA کنسولی در سبک نقش آفرینی از سری هری پاتر در دست ساخت قرار دارد که برای دریافت اطلاعات بیشتر از آن می‌توانید ازطریق لینک کنار مطلب اقدام کنید. 

در پایان شما می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Harry Potter: Puzzles and Spells را مشاهده کنید و نظرات خود را در مورد آن با ما و سایر کاربران در میان بگذارید. 

دانلود از آپارات


منبع VG 24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده