// شنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۰

بازی Guilty Gear Strive به خاطر ویروس کرونا تاخیر خورد

شرکت آرک سیستم ورکس با انتشار یک بیانیه اعلام کرده که Guilty Gear Strive به‌خاطر ویروس کرونا، در اوایل سال ۲۰۲۱ عرضه خواهد شد.

در ابتدا قرار بود بازی Guilty Gear Strive تا پایان سال ۲۰۲۰ عرضه شود، اما به‌خاطر شیوع ویروس کرونا، شرایط تغییر کرده است. ساختار استودیوهای ژاپنی بدین صورت است که اعضای آن وابسته به برگزاری جلسه صحبت‌های متعدد با یکدیگر هستند. این در حالی است که شرایط قرنطینه و دورکاری، باعث شده تا روند توسعه بازی‌های ژاپنی تاحدی دچار مشکل شود. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، تاکشی یاماناکا، تهیه کننده Guilty Gear Strive به‌تازگی بیانیه‌ای را منتشر کرده که در جریان آن شاهد اعمال تأخیر روی Guilty Gear Strive هستیم. یاماناکا در بیانیه خود اعلام کرده است که به‌خاطر شیوع ویروس کرونا و به‌وجود آمدن شرایط قرنطینه، آن‌ها نتوانسته‌اند پروسه تولید بازی را مطابق میل خود پیش ببرند. ازاین‌رو عرضه Guilty Gear Strive را به اوایل سال ۲۰۲۱ موکول کرده‌اند.

در ادامه اعلام شد که باتوجه‌به بازخوردهای کاربران از نسخه بتای بازی، فرصت کافی برای اعمال تغییرات و بالاتر بردن کیفیت بازی را خواهند داشت. در انتها هم از تمامی کاربران برای شرایط پیش آمده عذر خواهی و خاطرنشان کردند که از این تأخیر بهترین استفاده را خواهند کرد تا یک Guilty Gear خوب در اختیار کاربران قرار داده شود. بازی Guilty Gear Strive در اوایل ۲۰۲۱ برای پلی ‌استیشن 4 عرضه می‌شود. 

Guilty Gear Strive


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده