نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۵:۰۰

تصویر تازه Avatar 2 بازیگران فیلم را در استخری پر از توپ نشان می‌دهد

تصویر جدیدی از پشت صحنه‌ی فیلمبرداری فیلم Avatar 2 منتشر شد که بازیگران فیلم را شناور در استخری پُر از توپ نشان می‌دهد.

شیوع ویروس کرونا تولید دنباله‌های فیلم Avatar (آواتار) را نیز تحت تاثیر قرار داد و باعث توقف فیلمبرداری آن‌ها شد، اما با بهبود وضعیت کشور نیوزیلند انتظار می‌رود که به‌زودی کار فیلمبرداری آن‌ها از سر گرفته شود. با اینکه فیلم Avatar 2 (آواتار ۲) تا تاریخ ۲۶ آذر ۱۴۰۰ (۱۷ دسامبر ۲۰۲۱) روی پرده‌ی سینما نمی‌رود، اما طرفداران می‌توانند تا آن زمان نگاهی نزدیک به پروسه‌ی فیلمبرداری آن داشته باشند. حساب رسمی مجموعه‌ی آواتار در توییتر گاهی اوقات تصاویری از دنباله‌های فیلم Avatar منتشر می‌کند که انتظار برای تماشای آن‌ها را دشوارتر از قبل می‌کند. اخیراً شاهد دو تصویر تازه از قسمت‌های بعدی فیلم «آواتار» بودیم که محل فیلمبرداری آن‌ها را به نمایش در می‌آورد. حالا مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فیلم «آواتار ۲» منتشر شده است که بازیگران آن را مشغول فیلمبرداری سکانس‌های زیرآب در استخری پُر از توپ نشان می‌دهد و شما می‌توانید آن را در ادامه‌ی مطلب مشاهده کنید.

Avatar 2 / آواتار ۲

همان‌طور که قبلاً حساب توییتر آواتار در این‌باره توضیح داد، توپ‌های داخل استخر از تداخل نور در زمان فیلمبرداری صحنه‌های زیرآب جلوگیری می‌کنند. در استخر نیز شاهد زوئی سالدانیا، بازیگر نقش نیتیری، سم ورثینگتون، بازیگر نقش جک سالی، کیت وینسلت، بازیگر نقش رونال و کلیف کرتیس، بازیگر نقش تانواری هستیم. از دیگر بازیگران فیلم «آواتار ۲» نیز می‌توان به جیمی فلاترز، سی.سی.اچ. پاوندر، بریتین دالتون، ترینیتی بلیس، بیلی باس، فیلیپ گلجو، دوئن ایوانز، دیوید تیولیس، جووانی ریبیسی، ژول دیوید مور، دیلیپ رائو، مت آلفردا، جک چمپیون، ادی فالکو، برندن کاول، میشل یئو، جامین کلمنت، سیگورنی ویور، استیون لانگ، اونا چاپلین، وین دیزل و سی‌جی جونز اشاره کرد. همچنین در آذرماه سال گذشته بود که خبر پایان فیلمبرداری بخش‌های لایو-اکشن فیلم Avatar 2 مخابره شد. فیلمبرداری دنباله‌های فیلم «آواتار» از اواسط سال ۲۰۱۹ در استودیوی کومیو واقع در آوکلند و استودیوی استون استریت واقع در ولینگتون آغاز شد.

جیمز کامرون سکان هدایت هر چهار دنباله‌ی فیلم «آواتار» را در دست دارد و علاوه‌بر کارگردانی، در نگارش فیلمنامه‌ی این فیلم‌ها به جاش فریدمن، ریک جافا، آماندا سیلور و شین سالرنودر کمک می‌کند. فیلم Avatar که در سال ۲۰۰۹ شاهد اکرانش بودیم، با بودجه‌ی ۲۳۷ میلیون دلاری توانست ۲.۷۹ میلیارد دلار در گیشه بفروشد و برای یک دهه به پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای جهان تبدیل شود. جیمز کامرون پس از موفقیت‌های این فیلم قراردادی برای تولید چهار دنباله‌ی آن با فاکس قرن بیستم امضا کرد. فیلم Avatar 2 (آواتار ۲) در تاریخ ۲۶ آذر ۱۴۰۰ (۱۷ دسامبر ۲۰۲۱)، فیلم Avatar 3 (آواتار ۳) در تاریخ ۱ دی ۱۴۰۲ (۲۲ دسامبر ۲۰۲۳)، فیلم Avatar 4 (آواتار ۴) در تاریخ ۲۸ آذر ۱۴۰۴ (۱۹ دسامبر ۲۰۲۵) و فیلم Avatar 5 (آواتار ۵) در تاریخ ۲۶ آذر ۱۴۰۶ (۱۷ دسامبر ۲۰۲۷) روی پرده‌ی سینما خواهند رفت.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده