نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۶:۰۰

داکوتا جانسون در حال مذاکره برای حضور در فیلم Don’t Worry Darling با بازی فلورنس پیو

داکوتا جانسون در حال مذاکره با نیو لاین سینما برای حضور در فیلم Don’t Worry Darling به کارگردانی اولیویا وایلد و با بازی فلورنس پیو است.

مرداد سال گذشته و پس از موفقیت فیلم Booksmart (بوک اسمارت) بود که اولیویا وایلد وظیفه کارگردانی فیلم Don’t Worry Darling (نگران نباش عزیزم) را بر عهده گرفت و همچنین قرار است در آن نقش‌آفرینی نیز کند. پس از آن در اوایل این ماه بود که اعلام شد فلورنس پیو، شایا لباف و کریس پاین سه بازیگری دیگری هستند که پس از توافق با نیو لاین سینما به جمع بازیگران این فیلم اضافه شده‌اند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر دیگری قرار است به جمع بازیگران فیلم جدید اولیویا وایلد اضافه شود. داکوتا جانسون جدیدترین بازیگری است که در حال انجام مذاکرات نهایی و بستن قرارداد با نیو لاین سینما برای حضور در فیلم Don’t Worry Darling است.

بااین‌حال، اطلاعاتی از نقش جانسون در دسترس نیست. فیلم Don’t Worry Darling یک فیلم دلهره‌آور/تریلر/مهیج و روانشناختی است که اتفاقات آن در یک جامعه یوتوپیایی (آرمان‌شهر) و جدا شده در بیابان‌های کالیفرنیا جریان خواهد داشت. گفته می‌شود که نیو لاین سینما تلاش زیادی کرده تا حقوق ساخت و انتشار فیلم Don’t Worry Darling را به‌دست بیاورد و حاضر شده تا بودجه درخواستی وایلد را کاملا بپردازد. طبق اطلاعات منتشر شده، بودجه درخواستی وایلد برای فیلم Don’t Worry Darling حدود ۲۰ میلیون دلار است که شامل هزینه استخدام بازیگر، کارگردانی، بازنویسی فیلمنامه و غیره خواهد بود.

کیتی سیلبرمن که پیش از این با وایلد در فیلم Booksmart همکاری کرده بود و سابقه نوشتن فیلمنامه فیلم Set It Up (جورش کن) را نیز داشته است، وظیفه بازنویسی فیلمنامه فیلم Don’t Worry Darling را بر عهده دارد. فیلمنامه اصلی این فیلم توسط شین و کری ون دایک نوشته شده بود. همچنین هنوز زمان مشخصی برای شروع فیلم‌برداری فیلم در نظر گرفته شده است. داکوتا جانسون در طی این سال‌ها در آثاری چون فیلم Suspiria (سوسپیریا)، فیلم Bad Times at the El Royale (اوقات بد در ال‌رویال) و فیلم The Peanut Butter Falcon (شاهین کره بادام زمینی) به ایفای نقش پرداخته و از کارهای بعدی وی می‌توان به فیلم The High Note و فیلم The Nowhere Inn اشاره کرد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده