نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۳:۵۹

اکران آنلان فیلم زیرنظر قطعی و تاریخ آن مشخص شد

فیلم سینمایی زیرنظر به‌عنوان سومین فیلم برای اکران آنلاین انتخاب شده است و تاریخ اکران آنلاین آن نیز اعلام شده است.

اکران آنلاین در ایران کم‌کم در حال تبدیل شدن به پدیده‌ای شناخته‌شده توسط سینماروها است و تاکنون دو فیلم ایرانی «خروج» و «طلا» به نمایش درآمده‌اند. کارگردان‌های مختلفی نیز جهت نمایش آنلاین فیلم‌های خود اعلام آمادگی کرده‌اند. بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران؛ فیلم سینمایی «زیرنظر» ساخته مجید صالحی اکران آنلاین خواهد شد. اکران آنلاین «زیرنظر»  از تاریخ دوشنبه، ۲۹ اردیبهشت آغاز خواهد شد و به این ترتیب این فیلم سومین اکران آنلاین ایران خواهد بود. فیلم سینمایی «زیرنظر» پیش از این در دی ماه سال ۱۳۹۸ روی پرده رفته بود که اکرانش نیمه‌تمام ماند. 

فیلم سینمایی «زیرنظر» ساخته مجید صالحی به تهیه‌کنندگی محمد شایسته با بازی رضا عطاران، امیر جعفری، مهران احمدی، سروش جمشیدی و آزاده صمدی جلوی دوربین رفته است. مجید صالحی، کارگردان فیلم سینمایی «زیرنظر» سریال‌های «موج و صخره» و «سه در چهار» را ساخته است و در فیلم‌های «بعد از ظهر سگی سگی»، «همه چی آرومه»، «استراحت مطلق»، «نازنین»، «ما خیلی باحالیم» و «شاه‌کش» بازی کرده است. رضا عطاران، بازیگر فیلم سینمایی «زیرنظر» در فیلم‌های «نهنگ عنبر»، «نهنگ عنبر: سلکشن رویا»، «ورود آقایان ممنوع»، «هزارپا» و «مصادره» بازی کرده است و فیلم‌های «رد کارپت»، «دراکولا» و «خوابم می‌آد» و سریال‌های «خانه به دوش»، «متهم گریخت» و «بزنگاه» را ساخته است.

فیلم زیر نظر

امیر جعفری یکی دیگر از بازیگران فیلم سینمایی «زیرنظر» است. او در فیلم‌های مختلفی چون «سیزده»، «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰»، «جنایت»، «پستچی سه بار در نمی‌زند»، «بلوک ۹ خروجی ۲»، «ساعت ۵ عصر»، «اکسیدان» و «قانون مورفی» بازی کرده است. مهران احمدی به‌عنوان یکی از بازیگران «زیرنظر» فیلم‌های «کارگر ساده نیازمندیم»، «تگرگ و آفتاب»، «شیار ۱۴۳» و «هزارپا» را در کارنامه خود دارد. سروش جمشیدی نیز در برنامه «دورهمی» و سریال «در حاشیه ۲» حضور داشته است. آزاده صمدی سابقه بازی را در فیلم‌های «آفریقا»، «سیزده»، «طبقه حساس»، «ارغوان»، «۵۰ کیلو آلبالو» و «خوب، بد، جلف» را در کارنامه دارد.

شما کاربران زومجی چه نظری درباره اکران آنلاین فیلم سینمایی «زیرنظر» دارید؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده