نویسنده: نیما احمدی
// پنجشنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۰

۱۵ استودیو در توسعه بازی Assassin’s Creed Valhalla مشارکت دارند

شب گذشته بازی Assissin's Creed Valhalla به‌صورت رسمی معرفی شد. طبق گفته استودیو یوبیسافت مونترال، ۱۵ استودیو به‌صورت همزمان در حال توسعه این بازی هستند.

شب گذشته، بازی بعدی سری Assassin’s Creed با نام Valhalla به‌صورت رسمی معرفی شد. این بازی به‌روش بسیار عجیبی توسط یک طراح و به‌صورت یک لایواستریم هشت ساعته رونمایی شد. مانند بازی‌های قبلی سری Assassin’s Creed، قطعاً این قسمت نیز دنیای بزرگی را در خود جای داده است. این بازی جهان توسط افراد زیادی در دست توسعه است.

در همین حال که یوبیسافت مونترال به‌عنوان استودیو اصلی این بازی شناخته می‌شود، این استودیو در توییتر رسمی خود اعلام کرده است که ۱۴ استودیو دیگر نیز در توسعه این بازی مشارکت دارند. با احتساب استودیو مونترال، ۱۵ استودیو در حال کار روی بازی Valhalla هستند. هنوز تعداد افراد حاضر در این پروژه را اعلام نکرده‌اند، اما احتمال این وجود دارد که حداقل هزار نفر در توسعه بازی بعدی سری Assassin’s Creed شرکت دارند.

در ادامه می‌توانید اولین تصویر هنری از بازی Valhalla را که توسط Bosslogic طراحی شده است را مشاهده کنید:

Assassin

امروز تریلری از بازی Assassin’s Creed Valhalla منتشر خواهد شد. هنوز پلتفرمی برای این بازی معرفی نشده است، اما احتمالاً بازی Valhalla به‌صورت بین نسلی برای کنسول‌های حال‌حاضر و کنسول‌های نسل بعدی منتشر خواهد شد.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده