نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۲۲:۳۱

تصویر جدید از پشت صحنه فیلم Avengers: Infinity War دکتر استرنج را در لباس آیرون من نشان می‌دهد

به‌تازگی تصویر جدیدی از پشت صحنه یکی از صحنه‌های حذف شده فیلم Avengers: Infinity War منتشر شده که در آن دکتر استرنج در لباس آیرون من قابل مشاهده است.

مدتی پیش بود که تصاویر هنری از فیلم Avengers: Infinity War (اونجرز: جنگ بی نهایت) منتشر شده بود که در آن دکتر استرنج در لباس آیرون من و تونی استارک با شنل معراج (Cloak of Levitation) قابل مشاهده بودند. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از قسمت سوم فیلم Avengers (اونجرز) پشت صحنه منتشر شده که نشان می‌دهد این صحنه واقعا فیلمبرداری شده بود. وب‌سایت Comicbook اخیرا برنامه‌ای را برای شب‌های دوران قرنطینه ترتیب داده که براساس آن فیلمی را انتخاب می‌کند و به‌صورت گروهی مردم شروع به تماشا می‌کنند و در طول آن به اتفاقات فیلم واکنش نشان می‌دهند و در صورت تمایل سازندگان فیلم نیز می‌توانند در آن شرکت کنند و به سوالات طرفداران پاسخ دهند و حال نوبت به فیلم Infinity War رسیده که اتفاقا امروز دومین سالگرد اکران این فیلم محبوب از دنیای سینمایی مارول نیز است.

کریستوفر مارکوس و استیون مک‌فیلی که وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم Avengers: Infinity War را بر عهده داشتند، با در دست گرفتن اکانت توییتر ComicBook به این مهمانی تماشای فیلم پیوستند و به برخی از سوالات طرفداران نیز پاسخ دادند، اما شاید جالب‌ترین بخش آن جایی بود که آن‌ها یک تصویر از پشت صحنه این فیلم را منتشر کردند که این صحنه در واقع از نسخه نهایی فیلم حذف شده بود. در این تصویر دکتر استرنج با بازی بندیکت کامبربچ و تونی استارک با بازی رابرت داونی جونیور قابل مشاهده هستند که استرنج لباس آیرون من را بر تن کرده و ظاهرا استارک نیز شنل معراج را دارد که البته کیفیت تصویر به شکلی نیست که در مورد آن مطمئن باشیم و این نکته تنها براساس تصویر هنری منتشر شده از فیلم است. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

فیلم Avengers: Infinity War

مارکوس و مک‌فیلی توضیحی در مورد این تصویر ندادند و مشخص نیست که چرا در نهایت از نسخه نهایی فیلم Avengers: Infinity War حذف شد، اما در هر حال به دلایلی ممکن است این دو ابرقهرمان محبوب تصمیم به تعویض لباس‌های خود گرفته باشند و شاید در آینده بیشتر در مورد این صحنه بدانیم و حتی شاید ویدیو آن نیز منتشر شود. نظر شما در مورد این صحنه چیست؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده