// سه شنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۸:۳۲

ماد جدید Star Wars Battlefront 2 یودای کوچک را به بازی اضافه می‌کند

اگر شما هم از طرفداران بچه یودای بانمک که اخیرا در اینترنت سروصدای زیادی به پا کرده هستید، احتمالا از ماد جدید Star Wars Battlefront 2 لذت خواهید برد.

خوشبختانه طی روزهای اخیر شاهد انتشار اخبار خوبی برای طرفداران بازی Star Wars Battlefront 2 بوده‌ایم؛ اول انتشار آپدیت بزرگ Age of Rebellion و ایجاد تغییرات گسترده در بخش چند نفره و حالا هم اضافه شدن بچه یودای (Baby Yoda) دوست داشتنی. البته مورد آخر به‌لطف تلاش یکی از مادسازان به‌نام نانوبادز (Nanobuds) صورت گرفته است. اگر با بچه یودا آشنایی ندارید باید به‌طور کلی عرض کنم که او یکی از شخصیت‌های محبوب سریال The Mandalorian از دنیای جنگ ستارگان است که با ظاهر و رفتار کودکانه‌ی بامزه و دوست داشتنی خود توانست دل افراد زیادی را به‌دست آورده و به یکی از شخصیت‌های سرشناس دنیای وب تبدیل شود.

حالا به‌لطف زحمات نانوبادز که در ساخت ماد از روی شخصیت‌های دیزنی سابقه‌ دارد، کاربران می‌توانند در بازی استاروارز بتل‌فرانت ۲ کنترل این موجود فضایی محبوب را در دست بگیرند. او حدود چندماه پیش تصویر مدل اولیه‌ی این شخصیت را در صفحه‌ی ردیت خود منتشر کرد و با بازخوردهای مثبت زیادی مواجه شد.

baby yoda

البته این اولین تجربه‌ی نانوبادز در ساخت ماد برای بازی جنگ ستارگان نیست و او پیش‌تر هم کارهایی مانند ساخت نسخه سایبورگی شخصیت Darth Maul،‌ نسخه‌ی هودی پوش شخصیت ری، دارث ویدر زخمی و حتی افزودن کاراکتر Sans از بازی Undertale را در کارنامه‌ی خود دارد.

سازنده‌ی ماد بیبی یودا طی توضیحات خود در صفحه‌ی دانلود این ماد در Nexus Mods نوشت:

من در ابتدا این کار را به‌عنوان یک شوخی شروع کردم اما نتیجه کار خیلی جالب از آب درآمد. اون از رو‌به‌رو کمی احمق به‌نظر می‌رسد، اما در این مورد کاری از دست من ساخته نیست. به این دلیل که من نمی‌توانم انیمیشن‌های اصلی بازی را تغییر داده و کاری کنم که بازوها و سیم‌های ربات BB8 حذف شوند.

برای آشنایی با ظاهر این شخصیت سریال ماندالوریان در خود بازی هم می‌توانید تصویر او را سوار بر گهواره فلزی در سیاره اِندور مشاهده کنید:

baby yoda


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده