// چهار شنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۲:۳۱

Ghost Recon Breakpoint را به مدت چهار روز رایگان تجربه کنید

کاربران از پنجشنبه هفت فروردین ماه تا ۱۱ فروردین ماه می‌توانند Ghost Recon Breakpoint را به‌صورت رایگان تجربه کنند.

تابه‌امروز اطلاعات خاصی از آمار فروش Ghost Recon Breakpoint منتشر نشده است، اما میزان نارضایتی کاربران و عملکرد ضعیف بازی به‌گونه‌ای بوده است که یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر گوست ریکان: بریک‌پوینت، تغییرات مختلفی را روی گیم‌پلی بازی اعمال کرد. همچنین چندی پیش سم فیشر هم در جریان یک رویداد به بازی Ghost Recon Breakpoint اضافه شد تا کاربران تجربه‌ی جدید و متفاوتی را کسب کنند. 

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، شرکت یوبیسافت اعلام کرده است که علاقه‌مندان می‌توانند از پنجشنبه هفت فروردین ماه (۲۶ مارس) تا دوشنبه ۱۱ فروردین ماه (۳۰ مارس) بازی Ghost Recon Breakpoint را روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان رایگان تجربه کنند. در ادامه مشخص شده است که با خرید نسخه اصلی، تمامی پیشرفت‌های شما از نسخه دمو به نسخه اصلی بریک‌پوینت منتقل می‌شود. کاربران فروشگاه اپیک گیمز و یوپلی هم‌اکنون می‌توانند بازی را پری‌لود کنند تا برای تجربه در تاریخ ذکر شده آماده شود.

بازی Ghost Recon Breakpoint از زومجی نمره ۳.۵ را دریافت کرد. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

بازی گوست ریکان بریک‌پوینت را می‌توانیم یک شکست کامل در مجموعه بدانیم. داستان خسته‌کننده، باگ‌های پرشمار و هوش مصنوعی تاریخ‌گذشته بازی در همان ساعات ابتدایی به شدت خودنمایی می‌کنند و مانع لذت بردن بازی‌کنان می‌شوند. شلوغ‌کاری یوبی‌سافت در گنجاندن عناصر گیم‌پلی مختلف از بازی‌های متفاوت باعث شده است تا با محصولی بی‌هویت روبه‌رو شویم که محتوای مختلفی دارد، اما همه آنها ناقص‌ هستند و نمی‌توانند در نهایت بازیکن را راضی کنند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده