نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۶ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۳۱

کونامی شایعات اخیر در مورد ساخت ریبوت بازی Silent Hill را تکذیب کرد

با وجود انتشار شایعات درمورد احتمال کار روی ساخت ریبوت بازی Silent Hill، حال استودیوی کونامی در اقدامی ناامید کننده تمام شایعات و حرف‌وحدیث‌های گفته شده را تکذیب کرد.

پس از اینکه سال ۲۰۱۵ هیدئو کوجیمای افسانه‌ای بنا به دلایل و مشکلات ایجاد شده از کونامی جدا شد و استودیوی شخصی خود به‌نام Kojima Productions را تأسیس کرد، بسیاری تجربه ادامه Silent Hills P.T را غیرممکن می‌دانستند.

طی چند هفته گذشته اما انواع و اقسام شایعات در مورد ساخت ریبوت بازی محبوب Silent Hill منتشر شده است. این حرف‌وحدیث‌ها حتی تا جایی پیش رفت که چندین منبع تایید کردند که استودیوی کونامی در حال کار روی ساخت دو بازی از مجموعه سایلنت هیل است؛ یک اثر گسترده‌ی داستان‌گو و مورد انتظار و یک بازی که کم‌وبیش کل مجموعه‌ را ریبوت می‌کند و از ابتدا کلید می‌زند. از طرف دیگر نورمن ریداس، ستاره‌ی بازی Death Stranding، نیز صراحتا اعلام کرد که در حال مذاکره با هیدئو کوجیما برای پروژه بعدی است و بسیاری آن را با اطمینان بازی سایلنت هیل می‌دانستند. اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که اخباری نیز مبنی‌بر اینکه SIE Japan Studio مشغول ساخت یک بازی به نام Silent Hill است، منتشر شد.

حال اما در جدیدترین اخبار بازی، در حالیکه روزبه‌روز این صحبت‌ها بیشتر و بیشتر می‌شد، استودیوی کونامی در اقدام اخیر آب پاکی را روی طرفداران مجموعه سایلنت هیل ریخت و به‌صورت رسمی اعلام کرد که تمام اخبار و شایعات پیرامون ریبوت این اثر به‌هیچ عنوان صحیح نیست.

ما از تمام شایعات و گزارش‌های منتشر شده، اطلاع داریم، اما بااینکه این پاسخ چیزی نیست که شما طرفداران به شنیدن آن علاقه‌ای داشته باشد، اما به‌صورت رسمی تایید می‌کنیم که هیچکدام از آن‌ها به‌هیچ وجه صحیح نیستند. البته باید توجه داشته باشید که این حرف به‌معنی بسته شدن کامل پرونده سایلنت هیل نیست.

حال باید منتظر ماند و دید باتوجه به اینکه کونامی اعلام کرد که سری سایلنت هیل هنوز زنده است، آیا در آینده دوباره شاهد همکاری این استودیوی ژاپنی با کوجیما و سونی خواهیم بود یا همانند Metal Gear کونامی با تیمی جدید سراغ بازی ترسناک مورد انتظار خود می‌رود؟ شما هم اگر از طرفداران این مجموعه دوست‌داشتنی هستید، لطفا نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده