نویسنده: نادر امرایی
// جمعه, ۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۳۲

نوروز ۱۳۹۹ مبارک

سالی دیگر در کنار شما دوستان و همراهان همیشگی به پایان رسید. امیدواریم سال پیش‌رو، سالی پر از دلی شاد، اوقاتی خوش و تنی سالم برای همه ما باشد.

سال ۱۳۹۸ با تمام خوبی‌ها و بدی‌هایش تمام شد. هر چقدر هم امسال سالی نچندان خوش برای همه ما بود، یک سال دیگر کنار شما بودن بزرگ‌ترین دل‌گرمی و بزرگ‌ترین دستاورد برای تمام تیم زومجی بود. ممنون از اینکه مانند همیشه در کنار ما بودید و نه تنها در لحظات شادی، بلکه در لحظات ناراحتی نیز با ما همراه بودید و با نظرات دل‌گرم کننده‌تان ما را به ادامه راه امیدوار کردید. در آخر سال همه ما به صورت غیر منتظره با شیوع ویروس کرونا مواجه شدیم. ویروسی که خواه ناخواه زندگی همه مردم دنیا را تحت‌الشعاع قرار داد و اختلالات زیادی را در زندگی روزمره همه ما ایجاد کرد. آرزو داریم که در سال جدید با رعایت تمامی نکاتی که از طرف متخصصان به ما اعلام شده، خود و خانواده‌مان از این ویروس مصون باشیم. 

امیدواریم سال پیش‌رو، سالی پر از موفقیت، پر از شادی، پر از لحظات ناب تکرار ناشدنی، پر از سلامتی و پر از پول برای تک‌تک شما مخاطبان دوست‌داشتنی و عزیز زومجی باشد. امسال هم مانند همیشه سعی کردیم با ویدیوها، نقدها، مقالات تالیفی و اخبار بروز رسالت‌مان را به نحو احسن انجام دهیم. در این سال اما تمام تلاش ما این بود که آیتم‌های مختلف زومجی را بهبود بخشیم.

در بخش سینما، سعی کردیم با تنوع بخشیدن به مطالب، نقدهای بیشتر، مصاحبه‌های بروز و پیشنهاد فیلم‌ها در ژانرهای مختلف، تمامی‌ مخاطبان سینما را راضی نگاه داریم. تلاش کردیم در بخش بازی توجه بیشتری به بازی‌های مستقل کنیم، سری مقالات آرشیو را با نگاهی به بازی‌های کمتر شناخته شده آغاز کردیم و با ترجمه مقالات مختلف از منابع معتبر، تالیف مقالات و مصاحبه‌های اختصاصی تنوع خوبی به بخش بازی زومجی دادیم. در بخش موبایل نیز تمام تلاش‌مان این بود که با معرفی بازی‌های درخور در ژانرهای مختلف همیشه برای گیمرهای موبایل پیشنهاد‌های جذابی داشته باشیم. 

اما در بخش ویدیو، پس از هشتاد قسمت از پخش برنامه هفتگی لودینگ تصمیم گرفتیم تغییراتی اساسی را در برنامه اعمال کنیم. متاسفانه برنامه‌ریزی برای پخش سری جدید لودینگ در سال ۱۳۹۸ به دلیل شیوع ویروس کرونا به تعویق افتاد و به شما قول می‌دهیم در سال ۱۳۹۹ با سری جدید لودینگ با آیتم‌های متنوع پیش شما برگردیم. برنامه فریم نیز در حال تغییراتی است که به زودی نتیجه آن را خواهید دید. اما امسال مصادف بود با تولید و انتشار ری‌لود، جدیدترین برنامه تحلیلی ویدیویی زومجی در رابطه با ویدیوگیم که با استقبال شما کاربران عزیز همراه شد. در کنار تمام این‌ها، نیم‌نگاه‌های ویدیوگیم و بازی‌های رومیزی مختلفی را برای شما تولید کردیم و همچنین زوم‌کست‌های تحلیلی زومجی به قوت خود ادامه داشتند. 

امیدواریم در سال آینده بتوانیم در کنار شما با قدرت بسیار بیشتری به فعالیت خودمان ادامه دهیم. باز هم از طرف تیم زومجی سال نو را به شما تبریک می‌گوییم و امیدواریم در کنار خانواده و عزیزان‌تان سالی سرشار از موفقیت و شادی را تجربه کنید. در پایان از شما دعوت می‌کنیم ویدیو تبریک بچه‌های زومجی را تماشا کنید. سال نو مبارک!

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده