// جمعه, ۱ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۱۱:۰۱

راهنمای چالش های فصل دوم از چپتر دوم Fortnite | هفته پنجم

روز پنجشنبه ظهر در جریان یک آپدیت بزرگ فصل دوم از چپتر دوم بازی فورتنایت در دسترس قرار گرفت و در این مطلب راهنمای چالش‌های هفته پنجم را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

پس از نزدیک به دو ماه از اتمام چالش‌های فصل اول از بازی فورتنایت چپتر 2، بالاخره اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر فورتنایت، فصل دوم را با یک آپدیت بزرگ در دسترس کاربران تمامی پلتفرم‌ها قرار داد. فصل دوم دستخوش تغییراتی شده است که اکثر آن به بتل پس مربوط می‌شود. ازطرفی با تغییر رابط کاربری نمایش چالش‌ها در لابی بازی و همچنان در داخل بازی، بازیکنان به‌راحتی می‌توانند محیط چالش‌ها را متوجه شوند. در این مطلب نحوه دریافت چالش‌های هفته پنجم از فصل دوم فورتنایت چپتر 2 را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت که Mewscles Mischief نام دارد. چالش‌های فورتنایت پنجشنبه هر هفته ساعت ۵:۳۰ عصر به‌وقت ایران در دسترس قرار می‌گیرند.

فورتنایت

چالش‌های New World

اسم چالشتوضیحات
Search Chests at Misty Meadows or Salty Springsهفت صندوق را در Misty Meadows یا Salty Springs باز کنید
Eliminate players with Assault Rifles from at least 50 metersپنج نفر را در فاصله حداقل ۵۰ متری با Assault Rifle بکشید
Consume fish to gain health or shieldsاز ماهی‌ها برای بازیابی نوار سلامت و شیلد خود استفاده کنید (میزان بازیابی ۴۰۰)
Deal damage to players while using Creepin Cardboardبا آیتم Creepin Cardboard به سایر بازیکنان آسیب برسانید (میزان آسیب‌رسانی ۲۰۰)
Survive a fall from at least 5 stories high۹ بار از ارتفاع پنج استوریز بپرید و زنده بمانید
Deal damage to Henchmen with Pickaxesبا تبر به Henchmen آسیب برسانید (میزان‌ آسیب‌ٰرسانی ۱۰۰)
Visit Coral Cove, Stack Shack, and Crash Site without swimming in a single matchدر یک بازی از Coral Cove، Stack Shack و Crash Site دیدن کنید بدون اینکه شنا کنید
Kick a soccer ball 100 metersیک توپ فوتبال را ۱۰۰ متر شوت کنید
Deal damage to players using Minigunsبا سلاح مینی گان به سایر بازیکنان آسیب برسانید (میزان آسیب‌رسانی ۴۰۰)
Visit Shipwreck Cove, Yacht, and Flopper Pondاز Shipwreck Cove، Yacht و Flopper Pond دیدن کنید

در جریان سومین چالش از هفته پنجم، بازیکنان باید به‌واسطه‌ی ماهیگیری، ماهی جمع‌آوری کنند. ماهی‌ها قادر به بازیابی نوار سلامت و شیلد شما هستند. Creepin Cardboard یکی از آیتم‌‌های جدید فصل دوم است که در جریان آن در یک جعبه مخفی می‌شوید. در جریان چالش آسیب‌ رساندن به سایر بازیکنان با Creepin Cardboard، تنها کافی است از این آیتم استفاده کنید و وقتی که دشمنی را مشاهده کردید، سریع به او شلیک کنید. این در حالی است که در چالش بریدن از ارتفاع و زنده ماندن، باید روی سطح آب شروع به ساخت و ساز کنید و سپس به داخل آب پرید. این کار باعث می‌شود تا نمیرید. ۹ بار این کار را انجام دهید. باتوجه‌به این تصویر، می‌توانید محل دقیق Coral Cove، Crash Site و Stack Shack را مشاهده کنید. فقط بادتان باشد که با قایق موتوری این مسافت‌ها را طی کنید و اصلا شنا نکنید. همچنین در یک بازی از سه محیط ذکر شده دیدن کنید.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده