// چهار شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

بررسی بازی Nioh 2 از دید سایت‌های معتبر دنیا

بازی Nioh 2 جمعه ۲۳ اسفند ماه عرضه می‌شود و در این مطلب نگاهی به نمرات کسب شده بازی توسط سایت‌های معتبر دنیا خواهیم انداخت.

استودیو تیم نینجا (Team Ninja)، با ساخت بازی Nioh نشان داد می‌توان با الهام گرفتن از المان‌های بازی‌های موفق و ترکیب آن‌ها با نوآوری‌های مخصوص، تجربه‌ای دلچسب و لذت بخش را ارائه داد. باتوجه‌به پایان‌بندی بازی در بسته‌های الحاقی Nioh، شاید کمتر شخصی فکر می‌کرد که روزی نسخه دوم هم ساخته شود، اما سونی کاربران را در نمایشگاه E3 2018 غافلگیر کرد و Nioh 2 را معرفی کرد. البته Nioh 2 یک دنباله به‌حساب نمی‌آید بلکه یک نسخه پیش درآمد برای Nioh است.

یکی از ویژگی‌های Nioh 2 که تیم سازنده مانور زیادی روی انجام داده است، مربوط‌به مهارت یوکای‌ها می‌شود. قهرمان داستان می‌تواند قدرت یوکای‌ها یا همان شیاطین بازی را جذب کند و از مهارت آن‌ها در بازی استفاده کند. همچنین می‌توانید از ظاهر شیطانی خود هم استفاده کنید. در Nioh 2 تیم نینجا گیم‌پلی را به‌گونه‌ای طراحی کرده که دیگر شیاطین به شما نگاه از بالا به پایین ندارند و فرد ضعیف میدان مبارزه شناخته نمی‌شوید، بلکه با استفاده از قدرت یوکای خود و همچنین ویژگی ضدحمله که به بازی اضافه شده است، می‌توانید حتی فراتر از یوکای‌ها و باس‌های بازی ظاهر شوید. 

چندی پیش میانگین نمرات بازی Nioh 2 منتشر شد و توانست عملکرد خوبی را از خود به‌نمایش بگذارد. در ادامه نگاهی به توضیحات سایت‌های معتبر دنیا در مورد این بازی خواهیم داشت.

Nioh 2

  • ناشر: کوئی تکمو
  • سازنده: تیم نینجا
  • پلتفرم: پلی استیشن 4
  • سبک: اکشن نقش آفرینی

بازی Nioh 2

آی‌جی‌ان: ۹۰ از ۱۰۰

Nioh 2 انقلابی چشم‌گیر برای Nioh به‌حساب می‌آید و تمامی موارد بزرگ گذشته را تقویت کرده است و مشکلاتی هم دارد. وجود مکانیسم‌های جدید گیم‌پلی مثل ضربات ضدحمله قدرتمند و هسته روح‌های شیاطین درکنار تاثیر آن‌ها روی هوش‌مصنوعی دشمنان باعث به‌وجود آمدن یک سیستم عمیق و چشم‌گیر شده است. این موارد در حالی است که موارد ذکر شده باعث شده زمان تقریبا زیادی را صرف شناخت مکانیسم‌های گیم‌پلی کنید. اگر به‌دنبال چالش هستید، شک نکنید که Nioh 2 یکی از چالش‌برانگیزترین بازی‌های نسل هشتم است که پاداش خوبی را درکنار چالش‌برانگیز بودن، در اختیار بازیکن قرار می‌دهد.

گیمزرادار+: ۹۰ از ۱۰۰

شاید Nioh 2 در بعضی از جهات خودش را نشان نداده باشد، اما مبارزاتی روان، عمیق و باورنکردنی را در اختیار بازیکن قرار می‌دهد.

گیم اینفورمر: ۸۵ از ۱۰۰

Nioh 2 همانند Nioh و بازی‌های مشابه، به‌شدت شما را به‌خاطر اشتباهاتی که مرتکب می‌شوید، تنبیه می‌کند. با وجود بعضی از نقص‌ها، Nioh 2 محصولی است که شما را از یک بازیکن با مش کردن دکمه‌ها به یک سامورای با دقت تبدیل می‌کند.

ای‌جی‌ام: ۸۰ از ۱۰۰

Nioh 2 با استفاده از موفقیت‌های نسخه پیشین و گسترش جهان بازی درکنار ارائه یک سیستم شخصی‌سازی و گیم‌پلی غنی، طراحی مراحل و ارائه شیوه‌های مبارزه‌ای مختلف کاربران را سرگرم می‌کند. بااینکه Nioh 2 یک سری از ظرافت‌های نسخه پیشین را در خود جای نداده است، اما همچنان برای کسانی که به دنبال چالش هستند، یک بازی هیجان‌انگیز و ترسناک به‌حساب می‌آید.

یوروگیمر: نمره ثبت نشده است

یک ماجراجویی سامورای جذاب و تنش‌زا که جذابیت آن به‌خاطر مواردی مثل بازیافت بیش از حد آیتم‌ها و برخی سیستم‌های گیم‌پلی گیج کننده کاهش پیدا کرده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده