// چهار شنبه, ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

ویژگی Wishlist به فروشگاه اپیک گیمز اضافه شد

پس از درخواست‌های فراوان، بالاخره بخش Wishlist به فروشگاه اپیک گیمز آمد.

هنگامی که شرکت اپیک گیمز فروشگاه بازی‌های ویدیویی مختص‌به‌خود را در اواخر سال ۲۰۱۸ راه‌اندازی کرد، افراد به دو دسته موافق و مخالف آن تقسیم شدند. بسیاری از افراد این سرویس را به خاطر این‌که سهم بیشتری از میزان فروش را به توسعه‌دهندگان می‌دهد (نسبت‌به فروشگاه رقیب، استیم)، ستایش کردند و گروهی دیگر نیز به‌خاطر کمبود امکانات این فروشگاه در مقایسه با استیم، از آن انتقاد کردند و راه طولانی‌ای را پیش‌ِ روی آن متصور شدند. حالا و طبق جدیدترین اخبار بازی، فروشگاه Epic Games برای این دسته از افراد مشکل‌پسند هم دست‌به‌کار شده است و یکی از ویژگی‌های پر تقاضا یعنی فهرست آرزو یا همان Wishlist را به فروشگاه خود اضافه کرده است.

Wishlist یک ویژگی مهم و مورد نیاز هر فروشگاه اینترنتی است که به شما این امکان را می‌دهد تا بازی‌های مورد علاقه‌ی خود را که هنوز آماده فروش نیستند یا هزینه خریداری آن را در اختیار ندارید، به آن اضافه کنید و از این طریق به دوستان خود نشان دهید که به چه بازی‌هایی علاقه‌مند هستید و همچنین از آن به‌عنوان یک یادآوری‌کننده استفاده کنید تا در هنگام انتشار بازی، خرید آن را از قلم نیندازید.

البته فهرست آرزو یک ویژگی ثانویه تلقی می‌شود و به‌ هیچ عنوان باعث تغییر تجربه شما در استفاده از یک فروشگاه آنلاین نمی‌شود. قطعا کسانی وجود دارند که برای قانع شدن در مورد استفاده کردن از فروشگاه اپیک گیمز، نیازمند ویژگی‌های دیگر و مهم‌تری هستند که هنوز در این فروشگاه وجود ندارد. البته اضافه شدن Wishlist نشان می‌دهد که شرکت Epic Games هرچند آهسته، اما پیوسته در حال توسعه فروشگاه خود و آماده‌تر کردن آن برای رقابت با غول آنلاین یعنی فروشگاه استیم است.

نظر شما در مورد این فروشگاه چیست؟ آیا در حال حاضر اپیک گیمز توان رقابت با استیم را دارد؟


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده