// یکشنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

اطلاعات جدیدی از محتویات Street Fighter V: Champion Edition منتشر شد

نسخه Champion Edition بازی Street Fighter V دارای ۴۰ کاراکتر، بیش از ۲۰۰ اسکین برای شخصیت‌ها و ۳۴ محیط مبارزه‌ای است.

با معرفی Street Fighter V: Champion Edition، اعلام شد که این نسخه در تاریخ ۲۵ بهمن ماه (۱۴ فوریه) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. این نسخه شامل محتویات مختلفی است که در جریان فصل‌های گذشته، در دسترس کاربران Street Fighter V قرار گرفته است. به‌عبارتی، کاربران با خرید این نسخه یا پک ارتقا به Champion Edition، می‌توانند تمامی محتویاتی را که تابه‌امروز برای استریت فایتر V عرضه شده است، دریافت کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر Street Fighter V، به‌تازگی فهرستی را منتشر کرده است که نشان می‌دهد کاربران باید منتظر چه محتویاتی برای نسخه Champion Edition باشند. کاربران با خرید Street Fighter V: Champion Edition می‌توانند به ۴۰ شخصیت مختلف دسترسی داشته باشند. البته تابه‌امروز ۳۹ کاراکتر برای این بازی منتشر شده است که کاراکتر چهلم، سث نام دارد و در تاریخ ۲۵ بهمن ماه در دسترس قرار می‌گیرد.

کاربرانی که در گذشته استریت فایتر 5 را خریداری کرده‌اند، با خرید پک ارتقا به چمپیون ادیشن، می‌توانند سایر محتویات به‌جز قهرمان چهلم را کسب کنند. از سایر محتویات هم می‌توان‌به ۳۴ محیط مبارزه‌ای و همچنین بیش از ۲۰۰ اسکین مختلف اشاره کرد که از زمان عرضه Street Fighter V تابه‌امروز در اختیار کاربران قرار داده شده است. دراین‌میان اشاره کنم اسکین و محیط‌های مبارزه‌ای که به بسته الحاقی‌های کپکام پرو تور، Fighting Chanse و کراس‌اورهای مختلف مربوط می‌شوند، جزو محتویات Champion Edition نیستند.

در انتها اعلام شده است که از امروز نسخه آزمایشی (ترایال) Street Fighter V: Champion Edition در دسترس کاربران کامپیوتر (ازطریق استیم) و پلی استیشن 4 قرار گرفته است تا بتوانند قبل از خرید این بازی، نگاهی به محتویات آن داشته باشند. 

Street Fighter V

Street Fighter V

Street Fighter V


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده