// پنجشنبه, ۸ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۳۱

آپدیت بزرگ Age of Rebellion بازی Star Wars: Battlefront 2 منتشر شد

روز گذشته مورخ ۲۶ ماه فوریه یک آپدیت بزرگ برای بخش همکاری چندنفره یا Co-Op بازی Star Wars: Battlefront 2 منتشر شد.

براساس جدیدترین اخبار بازی، هم‌زمان با انتشار آپدیت بزرگ بازی Star Wars: Battlefront 2 که روز گذشته اتفاق افتاد، استودیو دایس علاوه‌بر انتشار اطلاعاتی در مورد آن، یک تریلر ۷ دقیقه‌ای نیز از این به‌روزرسانی که بخش Co-Op بازی را توسعه می‌دهد، منتشر کرد. این به‌روزرسانی که Age of Rebellion نام دارد، علاوه‌بر بخش Co-Op، تغییراتی نیز در بخش چندنفره بازی اعمال می‌کند.

در این آپدیت شاهد تمرکز روی داستان سه‌گانه‌ی اصلی جنگ ستارگان هستیم و محتواهای این بسته نیز در راستای این سه‌گانه هستند. یکی از این موارد اضافه شدن هفت مکان جدید به بخش Co-Op است که شامل Yavin ،Death Star 2 ،Endor ،Hoth ،Tatooine ،Kessel و کاخ معروف جابا هات هستند. کشتی‌های فضایی موسوم‌ به Capital نیز به تدریج در این آپدیت به بخش همکاری چندنفره اضافه خواهند شد و در حال حاضر شاهد ورود دو کشتی Republic Venator و Separatist Dreadnaught هستیم. این کشتی‌ها پیش‌تر برای حالت Supremacy بازی Star Wars: Battlefront II ساخته شده بودند. هریک از این کشتی‌ها برای حمله یا دفاع در دسترس تیم‌های بازی خواهند بود.

دانلود ویدیو از آپارات

علاوه‌بر تغییرات بخش Co-Op، استودیو Dice یک‌سری تغییرات نیز در هوش مصنوعی بازی اعمال کرده است و هم‌‌تیمی‌های شما (از نوع هوش مصنوعی) از این پس قادر هستند سوار وسایل نقلیه شوند و در حالت Instant Action نیز در نقش قهرمان‌ یا هیرو ظاهر شوند. یکی دیگر از مواردی نیز که در این حالت اضافه شده است، امکان ورود مجدد به بازی (Spawn) روی هم‌تیمی‌های کامپیوتری (هوش مصنوعی) است.

هردو بخش Co-Op و چندنفره (مولتی پلیر) شاهد ورود دو شخصیت و چهار سلاح جدید هستند. این دو شخصیت که برای هر دو گروه بازی در دسترس هستند، The Ewok Hunter و ISB Agent نام دارند. سلاح‌های جدید هم شامل E-11D برای گروه حمله یا Assualt، سلاح DL-18 برای فرمانده، سلاح T-21 برای تیربارچی و Cycler Rifle برای نیروهای ویژه یا Specialist هستند. در نظر داشته باشید که سلاح‌های اضافه شده بخشی از هسته اصلی بازی هستند و آزاد کردن آن‌ها به شرایط موردنظر هر یک در میزان کشتن یا Kill شما در حالت Co-Op بستگی دارد.

مورد بعدی در آپدیت Age of Rebellion بازی Star Wars: Battlefront 2 اضافه شدن دو نقشه‌ی جدید به حالت Heroes and Villans و همچنین تغییراتی در بالانس شخصیت پرنسس لیا است. در نهایت هم شاهد یک‌سری تغییرات در واسط کاربری بازی هستیم که باعث راحت‌تر شدن کارِ بازیکن در تعامل با بازی می‌شود.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده