نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۲

آلفرد مولینا به صداپیشگان فصل دوم سریال Harley Quinn پیوست

آلفرد مولینا، صداپیشه‌ی انیمیشن Frozen 2 در فصل دوم سریال Harley Quinn نقش مستر فریز را ایفا می‌کند.

آلفرد مولینا که پیش از این نقش دکتر اختاپوس را در فیلم Spider-Man 2 (مرد عنکبوتی ۲) به کارگردانی سم ریمی ایفا کرد، دوباره به‌عنوانِ یک دانشمند به آثار کمیک بوکی برمی‌گردد. مطابقِ تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، مولینا در فصل دوم سریال Harley Quinn در نقش دکتر ویکتور فریز یا مستر فریز ظاهر می‌شود. سنا لیثن، بازیگر فیلم‌های The Perfect Guy (مرد کامل) و Contagion (شیوع) نیز نقش زن گربه‌ای را در فصل دوم این سریال بزرگسالانه ایفا می‌کند. ستاره‌ی سریال‌های The Cleveland Show (نمایش خانواده کلیولند) و Family Guy (مرد خانواده) در ماه ژوئن صداپیشگی کاراکتر زن گربه‌ای را انجام داد، اما ظاهراً قرار بر این بود که در فصل دوم سریال حضور داشته باشد.

سریال Harley Quinn / هارلی کوئین

کیلی کوئوکو در نقش دکتر هارلین کویینزل/هارلی کویین، لیک بل در نقش پاملا لیلیان آیزلی/پویزن آیوی، آلن تودیک در نقش جوکر، ران فانچز در نقش پادشاه کوسه، جی. بی اسموو در نقش فرانک گیاه، جیسن الکساندر در نقش سای بورگمن، واندا سایکس در نقش ملکه افسانه‌ها، جانکارلو اسپوزیتو در نقش لکس لوتر، ناتالی مورالس در نقش لوئیس لین، جیم رش در نقش ادوارد نیگما/ریدلر، دایدریچ بیدر در نقش بروس وین/بتمن، تونی هیل در نقش دکتر سایکو، کریستوفر ملونی در نقش کمیسر جیمز گوردون، راحول کولی در نقش دکتر جاناتان کرین/مترسک، سنا لیثن در نقش سلینا کایل/زن گربه‌ای، ونسا مارشال در نقش پرنسس دایانا/واندر وومن، جیکوب ترمبلی در نقش دیمین وین/رابین از صداپیشگانی هستند که در سریال «هارلی کوئین» به نقش‌آفرینی می‌پردازند.

کیلی کوئوکو از شرکت Yes, Norman Productions در کنار جاستین هالپرن، پاتریک شوماخر و دین لوری به‌عنوانِ تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال Harley Quinn فعالیت می‌کند. انیمیشن «هارلی کویین» از سرویس اشتراکی DC Universe پخش خواهد شد. این سریال ماجراهای هارلی کوئین را پس از جدایی از جوکر دنبال می‌کند. داستان سریال روی هارلی، پویزن آیوی و سایر آنتاگونیست‌های دی‌سی تمرکز دارد که به یکدیگر کمک می‌کنند که جایگاهی بین شروران گاتهام پیدا کنند. فصل اول سریال Harley Quinn در جای حساس و هیجان‌انگیزی به پایان رسید و تابه‌حال اطلاعاتی از داستان فصل دوم ارائه نشده است. درحال‌حاضر می‌توان فصل اول سریال Harley Quinn را در سرویس استریم دی‌سی یونیورس تماشا کرد و در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۳۹۹ (۳ آوریل ۲۰۲۰) شاهد پخش فصل دوم آن خواهیم بود.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده