نویسنده: میلاد فاطمی
// چهار شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۱

نسخه پی سی بازی Horizon Zero Dawn در فروشگاه آمازون فرانسه دیده شد

پس از شایعات فراوان، باتوجه به دیدن شدن نسخه پی سی Horizon Zero Dawn در فروشگاه آمازون، به‌نظر می‌رسد انتشار این بازی در آینده نزدیک بیش از هر زمان دیگری محتمل‌تر شده است.

استودیوی گوریلا گیمز بیشتر برای ساخت مجموعه بازی Killzone شناخته می‌شود، اما در سال ۲۰۱۷ بازی Horizon Zero Dawn را به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر کرد. این اثر که توانسته بود نظر مثبت منتقدان را جلب کند، با جهان وسیع و شخصیت پردازی جذاب و درگیرکننده خود توانست از نظر مالی نیز برای این استودیوی هلندی بسیار مثبت عمل کند تا جایی که چندی پیش اعلام شد که فروش کلی بازی از مرز ۱۰ میلیون نسخه نیز عبور کرد.

اگر زومجی را دنبال کرده باشید، احتمالا اطلاع دارید که حدود سه ماه پیش شایعه‌ای منتشر شد مبنی‌بر اینکه بازی Horizon Zero Dawn برای پلتفرم پی سی نیز منتشر می‌شود. حال در جددیترین اخبار بازی، به‌نظر می‌رسد باتوجه به اینکه فروشگاه آمازون شعبه فرانسه نسخه پی سی این بازی را فهرست کرده، بنابراین احتمال درستی این شایعه نیز بیش از گذشته افزایش پیدا کرده است.

باتوجه به اطلاعات جدید منتشر شده در فروشگاه آمازون، نکته عجیب و تامل‌برانگیز این است که به‌نظر می‌رسد خود سونی قرار است وظیفه انتشار نسخه پی سی بازی Horizon Zero Dawn را نیز برعهده بگیرد. این صفحه در حال حاضر از آمازون فرانسه حذف شده است.

بازی Horizon Zero Dawn

البته باید توجه داشته باشید که حتی درصورتی که این احتمال و شایعه رنگ واقعیت به‌خود بگیرد، Horizon Zero Dawn اولین بازی انحصاری پلی استیشن نخواهد بود که پس از مدتی برای پلتفرم پی سی نیز عرضه می‌شود؛ چراکه چندی پیش صفحه رسمی توییتر استودیوی کوجیما پروداکشنز اعلام کرده بود که بازی Death Stranding در تابستان سال ۲۰۲۰ برای پی سی روانه بازار خواهد شد.

با استناد به این موضوع که دقیقا دو روز آینده یعنی تاریخ ۹ اسفند سالگرد سه‌‌سالگی انتشار بازی Horizon Zero Dawn فرا می‌رسد، به احتمال زیاد در روز جمعه تیم سازنده خبرهای جدیدی از نسخه پی‌سی این بازی را نیز اعلام خواهد کرد.

همان‌طور که قطعا اطلاع دارید در تعطیلات سال میلادی ۲۰۲۰ به‌صورت رسمی کنسول‌های نسل نهم یعنی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس روانه بازار خواهند شد و باتوجه به اینکه استودیوی گوریلا گیمز درحال کار روی ساخت دنباله بازی Horizon Zero Dawn است، به‌نظر می‌رسد یکی از بازی‌های انحصاری اصلی سونی در نسل جدید کنسول‌ّا خواهد بود.

اگر شما هم بازی Horizon Zero Dawn را تجربه کرده‌اید، لطفا حس‌وحال خود از این بازی را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamesradar
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده