نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۵۰

زمان برگزاری جشنواره منتقدان بازی (ویگما) به دلیل شیوع ویروس کرونا تغییر کرد

روابط عمومی جشنواره منقدان بازی‌های ویدیویی یا ویگما از تغییر زمان برگزاری این جشنواره به دلیل شیوع ویروس کرونا خبر داده است.

جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی یا ویگما، اولین جشنواره بازی در ایران است که توسط رسانه‌ها و منتقدان بازی برگزار می‌شود. این رویداد یک روزه قرار بود در تاریخ ۱۵ اسفند ماه ۱۳۹۸ برگزار شود. بنابر جدیدترین اخبار اما، زمان برگزاری جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی به دلیل شیوع ویروس کرونا تغییر کرده است. جشنواره منتقدان بازی‌های ویدیویی ایران در تاریخ ۲۹ فروردین سال ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

جشنواره ویگما

روابط عمومی ویگما اعلام کرده است که موارد لازم برای برگزاری جشنواره همگی آماده هستند و دلیل این تغییر، تنها شیوع ویروس کرونا در کشور است. پیش این قرار بود فهرست نامزدهای جشنواره Vigma در روز‌های اخیر منتشر شود، اما با توجه به تغییر در زمان برگزاری رویداد مذکور، فهرست نامزدها نیز رسانه‌ای نخواهد شد. این فهرست به احتمال بسیار بالا در زمانی نزدیک به ۲۹ فروردین ماه منتشر خواهد شد. پیش از این، جزییات سخنرانی‌ها و نشست‌های جشنواره رسانه‌ای شده بود. این جشنواره با حمایت بنیاد ملی‌ بازی‌های ویدیویی برگزار خواهد شد. شما کاربران زومجی درباره تاخیر در زمان برگزاری ویگما چه نظری دارید؟


منبع Vigma Awards
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده