// چهار شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۰۱

بازی جدید پلاتینیوم گیمز با نام Project GG معرفی شد

پلاتینیوم گیمز در شماره جدید فامیتسو اعلام کرده که پروژه جدید آنها با نام Project GG توسط هیدکی کامیا کارگردانی می‌شود.

مدتی است که پلاتینیوم گیمز (PlatinumGames) وبسایتی را راه‌اندازی کرده که در آن عدد چهار نشان داده می‌شود و باتوجه‌به شایعات، پلاتینیوم گیمز قصد دارد چهار بازی مختلف را رونمایی کند. می‌دانیم که اولین بازی از فهرست پلاتینیوم گیمز، نسخه ریمستر The Wonderful 101 است که موفقیت خوبی را در کیک استارتر پشت سر گذاشت

طبق جدیدترین اخبار بازی، درجریان مصاحبه پلاتینیوم گیمز با مجله ژاپنی فامیتسو، مشخص شده است که Project GG نام بازی جدید این استودیو ژاپنی است. همچنین در ادامه اعلام شده که هیدکی کامیا، خالق Devil May Cry، کارگردان این بازی خواهد بود. هیدکی کامیا در مصاحبه خود با مجله فامیتسو اعلام کرد که Project GG را بخشی از یک سه‌گانه ابرقهرمانی می‌داند که با Viewtiful Joe کار خود را شروع کرده است.

این سه‌گانه با The Wonderful 101 ادامه پیدا کرد که داستان گروهی از ابرقهرمان‌ها را روایت می‌کرد. این در حالی است که Project GG با محوریت یک قهرمان عظیم الجثه ساخته می‌شود که شباهت‌هایی به Ultraman دارد. در انتها مشخص شده است که Project GG توسط خود استودیو پلاتینیوم گیمز منتشر می‌شود و قصد دارند آن را برای تمامی پلتفرم‌های ممکن، عرضه کنند. بااین‌تفاسیر باید منتظر بمانیم و ببینیم که چه زمانی پلاتینیوم گیمز بازی خود را به‌صورت کامل رونمایی می‌کند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده