// چهار شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۰۱

تاریخ انتشار نسخه 1.0 بازی Black Mesa مشخص شد

شرکت Crowbar Collective LLC به‌تازگی اعلام کرده است که نسخه 1.0 بازی Black Mesa، نسخه بازسازی Half-Life، در تاریخ ۱۵ اسفند ماه عرضه می‌شود.

Black Mesa را می‌توان نسخه بازسازی شده از بازی Half-Life دانست که توسط شرکت Crowbar Collective LLC در دست توسعه است. از توسعه‌ی Black Mesa و قرار گرفتن آن در حالت دسترسی زودهنگام، سال‌ها می‌گذرد و بالاخره کاربران در هفته آینده می‌توانند نسخه 1.0 بازی را تجربه کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، آدام انگلس، رهبر پروژه بلک مسا، به‌تازگی اعلام کرده است که Black Mesa در تاریخ ۱۵ اسفند ماه (پنج مارس) از حالت دسترسی زودهنگام خارج می‌شود و نسخه 1.0 آن در اختیار کاربران استیم قرار می‌گیرد. وی در ادامه صحبت‌های خود به این مورد اشاره کرده است که پس از عرضه هم شاهد محتویات مختلف و آپدیت‌هایی در راستای حل مشکلات بازی خواهیم بود. اشخاصی که نسخه بتای بازی را کامل کرده‌اند، قطعا آپدیت 1.0 آن‌ها را هیجان‌زده می‌کند، زیرا بازی نسبت‌به نسخه بتا خود دستخوش تغییرات زیادی شده است.

درکنار تغییرات اعمال شده روی هوش مصنوعی HECU، دشمنان باهوش‌تر از قبل شده‌اند و از جناح‌های مختلفی به شما حمله و از نارنجک و مواد انفجاری خود بهتر از قبل استفاده می‌کنند. تیم سازنده مشکلات مربوط‌به فضاها و محیط‌های نبرد بازی را هم حل کرده است. ازاین‌رو سرعت نبردهای شما بدون دلیل خاصی افت پیدا نمی‌کند و همچنان می‌توانید از نبردهای بازی لذت ببرید. با عرضه نسخه Black Mesa: Xen، بعضی از قسمت‌های سیاره زمین هم از نظر بصری تغییر کرده و بهتر از قبل شده است. 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده