نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۰۱

تیزر و پوستر جدیدی از بازسازی فیلم Candyman منتشر شد

تیزر کوتاه و پوستر جدیدی از بازسازی فیلم Candyman منتشر شد و پنج‌شنبه این هفته شاهد انتشار تریلر کامل آن خواهیم بود.

مطابقِ تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپین بازاریابی بازسازی فیلم Candyman (کندی‌من) به کارگردانی نیا داکوستا و تهیه‌کنندگی/نویسندگی جوردن پیل رسماً آغاز شد و اولین پوستر این فیلم ترسناک در دسترس قرار گرفت. در این پوستر شاهد قلابی آشنا هستیم که به عسل آغشته شده است. افزون‌بر این، تیزر کوتاهی از فیلم «کندی‌من» منتشر شده است و فردا مورخ ۸ اسفند ۱۳۹۸ (۲۷ فوریه ۲۰۲۰) تریلر کامل آن پخش خواهد شد.

دانلود از وب‌سایت آپارات

نسخه‌ی اصلی فیلم Candyman به کارگردانی برنارد رز در سال ۱۹۹۲ اکران شد و با اینکه نتوانست در حدواندازه‌ی آثار بزرگ ژانر وحشت ظاهر شود، اما به اثری ماندگار برای طرفداران فیلم‌های ترسناک کالت تبدیل شد. اکنون نسخه‌ی تازه‌ی فیلم علاوه‌بر اینکه نقش یک دنباله‌ی معنوی را ایفا می‌کند، بلکه به نوعی حکم یک ریبوت را برای بینندگان این نسل دارد. کندی‌من فردی بسیار خونسرد و درعین‌حال هیولایی بسیار سندگل بود. نسخه‌ی اصلی فیلم «کندی‌من» بر اساس داستانی با نام The Forbidden (ممنوعه) نوشته‌ی کلایو بارکر ساخته شد. این فیلم داستان دانشجویی را روایت می‌کند که برای پروژه‌ی پایان‌ترم روی افسانه‌های محلی کار می‌کند و ناگهان نظرش به‌سوی افسانه‌ی کندی‌من جلب می‌شود؛ افسانه‌ای درباره‌ی پسر سیاه‌پوستِ یک برده که یکی از دستانش برای مجازات بریده و با یک قلاب جایگزین می‌شود. در ادامه او را در عسل می‌غلطانند و با نیش بسیار زیاد زنبورها به قتل می‌رسانند. حالا هر کسی درون آینه نگاه کند و پنج‌بار کلمه‌ی کندی‌من را به زبان بیاورد، کندی‌من ظاهر می‌شود و کسی که نامش را صدا زده بود، می‌کشد.

Candyman / کندی‌من

بازسازی فیلم Candyman را نیا داکوستا، کارگردان فیلم Little Woods (جنگل کوچک) کارگردانی می‌کند. وظیفه‌ی نگارش فیلمنامه‌ی این فیلم نیز برعهده‌ی جوردن پیل و وین رزنفیلد بوده است که باری دیگر بینندگان را به شیکاگو می‌برد، اما تغییراتی در محله‌ی قبلی نسخه‌ی اصلی به وجود آمده است و ماجراهای فیلم به‌شکل دیگری به تصویر کشیده می‌شود. در خلاصه‌ی داستان بازسازی فیلم «کندی‌من» آمده است که «فیلم تازه باری دیگر به محله‌ای بازمی‌گردد که این افسانه از آن‌جا آغاز شد؛ محله‌ای بازسازی‌شده که زمانی املاک مسکونی کابرینی-گرین در آن‌جا قرار داشت».

یحیی عبدالمتین دوم، بازیگر فیلم‌های The Matrix 4 (ماتریکس ۴) و Aquaman (آکوامن)، تیونا پریس، بازیگر فیلم‌های If Beale Street Could Talk (اگر خیابان بیل می‌توانست حرف بزند) و Chi-Raq (شای-رک)، ناتان استیورات-جارت، بازیگر فیلم‌های The Kid Who Would Be King (پسری که شاه خواهد شد) و Vita and Virginia (ویتا و ویرجینیا) و کولمن دومینگو، بازیگر فیلم‌های Assassination Nation (ملت ترور) و The Birth of a Nation (تولد یک ملت) از بازیگرانی هستند که در بازسازی فیلم Candyman نقش‌آفرینی می‌کنند. بازسازی فیلم Candyman برای اکران در تاریخ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ (۱۲ ژوئن ۲۰۲۰) برنامه‌ریزی شده است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده