// چهار شنبه, ۷ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۳۱

آپدیت همه‌ جانبه بازی Ghost Recon Breakpoint به فصل بهار موکول شد

آپدیت جدید Ghost Recon Breakpoint که قرار بود در ماه جاری میلادی منتشر شود، تاخیر خورد و به بهار موکول شد.

در گذشته اعلام شده بود که بازی Ghost Recon Breakpoint، در ماه فوریه میزبان یک حالت همه‌جانبه خواهد شد. این حالت در واقع آپدیتی بود که تغییرات بسیار زیادی را در خود جای داده بود تا کاربران بتوانند تجربه‌ای بهتر و واقع‌گرایانه‌تر را کسب کنند. همچنین قرار بود کلاس Engineer هم به بازی اضافه شود. متاسفانه کاربران باید کمی بیشتر برای دریافت حالت همه‌جانبه گوست ریکان بریک پوینت منتظر بمانند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، یوبیسافت (Ubisoft)، سازنده و ناشر Ghost Recon Breakpoint، در وبسایت خود اعلام کرده است:

هدف ما با ارائه حالت همه‌جانبه این است که یک آپدیت تاثیرگذار را در اختیار کاربران قرار دهیم که برپایه بازخوردهای آن‌ها توسعه یافته است. حالت همه‌جانبه باتوجه‌به نظرسنجی‌های جامعه‌ی بازی، جمع‌آوری بازخوردها و مشاهدات کاربران توسط مدیرهای کامیونیتی و ورکشاپ‌های مختلف به‌همراه Delta Company توسعه یافته است. ما در حال ساخت تجربه‌ای هستیم که راه‌وروش فعلی شما از تجربه Ghost Recon Breakpoint را تغییر خواهد داد.

ظاهرا انجام این موارد کار آن‌چنان ساده‌ای نبوده است و یوبیسافت در ادامه توضیحات خود اعلام کرده که پیچیدگی ساختاری در ادغام این حالت با ساختار بازی کار بسیار چالش‌برانگیز و پیچیده‌ای است و به همین دلیل، شاهد تاخیر در عرضه آن هستیم تا تیم سازنده مطمئن شود کاربران تجربه‌ی خارق‌العاده‌ای را کسب خواهند کرد. همچنین کلاس Engineer به‌همراه اپیزود دوم هم با آپدیت مربوط به حالت همه‌جانبه، در دسترس قرار می‌گیرد. در جریان اپیزود دوم شاهد مراحل داستانی جدید هستیم و در تاریخ ۱۵ اسفند ماه (پنج مارس) اطلاعات تکمیلی حول این آپدیت منتشر می‌شود.

بااین‌تفاسیر باید تا تاریخ ۱۵ اسفند ماه منتظر بمانیم و ببینیم به‌روزرسانی مربوط به محتویات جدید داستانی و همچنین تغییرات گیم‌پلی در چه تاریخ از فصل بهار در اختیار کاربران قرار داده می‌شود. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ بازی Ghost Recon Breakpoint توانست از زومجی نمره ۳.۵ را کسب کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشته است:

بازی گوست ریکان بریک‌پوینت را می‌توانیم یک شکست کامل در مجموعه بدانیم. داستان خسته‌کننده، باگ‌های پرشمار و هوش مصنوعی تاریخ‌گذشته بازی در همان ساعات ابتدایی به شدت خودنمایی می‌کنند و مانع لذت بردن بازیکنان می‌شوند. شلوغ‌کاری یوبی‌سافت در گنجاندن عناصر گیم‌پلی مختلف از بازی‌های متفاوت باعث شده است تا با محصولی بی‌هویت روبه‌رو شویم که محتوای مختلفی دارد، اما همه آنها ناقص‌ هستند و نمی‌توانند در نهایت بازیکن را راضی کنند.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده