// سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۳۱

اطلاعات جدیدی از Animal Crossing: New Horizons منتشر شد

در دایرکت جدیدی از که بازی Animal Crossing منتشر شد، ویژگی‌های زیادی از نسخه‌ی بعدی این سری محبوب رونمایی شد. با زومجی همراه باشید تا نگاهی به همه‌ی این جزییات داشته باشیم.

به‌نظر می‌رسد که در نسخه‌ی جدید Animal Crossing که در تاریخ ۲۰ مارس ۲۰۲۰ (۱ فروردین ۱۳۹۹) برای کنسول نینتندو سوییچ منتشر می‌شود، چیزهای جذاب زیادی در انتظار هواداران است. شرکت نینتندو در روز پنج‌شنبه در یک دایرکت پخش زنده، نگاهی عمیقی به کارهایی که بازیکنان می‌توانند در جزیره‌ی خود در بازی Animal Crossing: New Horizons انجام دهند، داشت. 

مجری این دایرکت شخصیت معروف بازی، Tom Nook بود که در ابتدای بازی‌های این سری، به بازیکنان خانه‌شان را می‌فروشد. این پخش زنده به سه قسمت تقسیم می‌شد: نگاهی کلی به زندگی در جزیره، برنامه‌های توسعه‌ی بازی در آینده و قسمت پرسش و پاسخ. می‌توانید ویدیوی نینتندو دایرکت را در ادامه تماشا کنید و سپس، با ما همراه باشید تا چیزهایی که از این ویدیو دستگیرمان می‌شود را باهم مرور کنیم. 

دانلود ویدیو از آپارات

بخش اول: نگاهی کلی به زندگی در جزیره

  • بازیکنان در یک جزیره‌ی متروک زندگی می‌کنند که می‌توانند در آن با همسایه‌ها در ارتباط باشند و زمان را به دلخواه خود بگذرانند.
  • شما با هواپیما به جزیره‌ی مورد نظر می‌‎روید و می‌توانید قبل از رفتن، جزیره‌ی خود را براساس نقشه‌ی آن و محل قرارگیری جغرافیایی آن انتخاب کنید (در همه‌ی مکان‌ها تمامی فصول دیده می‌شوند، اما چرخه‌ی آن‌ها به نسبت نیم‌کره‌ها متفاوت خواهد بود.
  • زمانی که به جزیره رسیدید، از کارکنان نوک یک تور آشنایی مخصوص ساکنان جدید دریافت می‌کنید. به شما یک چادر داده می‌شود که می‌توانید انتخاب کنید آن را در کجای جزیره برقرار کنید. شما می‌توانید به همسایه‌های خود نیز کمک کنید که مکان قراردهی چادرهای خود را انتخاب کنند.
  • تام نوک نیز یک چادر خدمات دارد که در آن‌جا می‌توانید آیتم خرید و فروش کنید و از طریق یک کارگاه، یاد بگیرید که چگونه چیزهای جدید بسازید. هرچه بیشتر یاد بگیرید، چیزهای بیشتری می‌توانید بسازید و به مرحله‌ای می‌رسید که می‌توانید رنگ وسایل خانه‌ی خود را تغییر دهید یا الگوهای شخصی‌سازی شده‌ی خودتان را به نمایش درآورید.
  • شما می‌توانید در هرزمانی که خواستید، از فرودگاه استفاده کنید. درواقع فرودگاه مکانیک دسترسی به بخش چندنفره‌ی آنلاین بازی است و می‌توانید دوستان خود را به جزیره‌ی خود دعوت کنید و یا به جزیره‌ی آن‌ها بروید. هم‌چنین می‌توانید از سرویس پست فرودگاه برای فرستادن کارت پستال به دوستان خود استفاده کنید. 
  • نوک به شما تعدادی وسیله‌ی ضروری دیگر همانند یک تلفن همراه ارائه می‌دهد. این تلفن نقشه و دوربین شماست و با پیشرفت بازی، اپلیکیشن‌های جدیدتری به آن اضافه می‌شوند.
  • تام نوک هرروز صبح اخبار داخل بازی و راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه می‌دهد. 
  • نوک هم‌چنین به شما یک برنامه به نام Nook Mileage Program ارائه می‌دهد که فعالیت‌های پیشنهادی در جزیره را در آن می‌بینید؛ انجام آن‌ها به شما یک سری پاداش می‌دهد که می‌توانید از آن‌ها برای پرداخت هزینه‌ی پکیج ورود شما به این جزیره یا خرید وسایل به درد بخور استفاده کنید. 
  • ممکن است در این میان، شما با موجودات خطرناکی همانند زنبورهای بزرگ، عقرب و موجودات فراطبیعی برخورد کنید. 
  • بعضی‌وقت‌ها بازماندگان کشتی‌های غرق شده به ساحل می‌رسند و شما می‌توانید به کمک آن‌ها بروید. 
  • اگر گم شدید، می‌توانید از طریق تلفن خود با سرویس نجات جزیره تماس بگیرید. با انجام این‌کار یک کات‌سین پخش می‌شود و پس از آن، شما در مقابل چادر یا خانه‌ی خود دوباره بازی را شروع می‌کنید. 
  • شما می‌توانید در نهایت خانه‌ی خود را بسازید و از چادر بیرون بیایید. مثل همیشه، شما می‌توانید از نوک یک وام بدون بهره بگیرید و هرزمان که دوست داشتید آن را پس دهید. البته به یاد داشته باشید: نوک همیشه پولش را پس می‌گیرد! زمانی که خانه داشته باشید، فضایی برای قرار دادن آیتم‌ها و لوازم خانه دارید و روی ظاهر خانه کنترلی کامل دارید. 
  • پاداش‌هایی که از Nook Mileage Program دریافت می‌کنید را می‌توانید با بلیت‌های نوک معاوضه کنید. این بلیت‌ها به شما اجازه می‌دهند که در یک تور اسرارآمیز از دیگر جزیره‌ها شرکت کنید. در این تورها می‌توانید با شخصیت‌های جدید آشنا شوید، وسایل جدید پیدا کنید و ماهی‌ها و حشراتی را بگیرید که در جزیره‌ی خودتان آن‌ها را پیدا نمی‌کنید.
تا هشت نفر می‌توانند در یک جزیره زندگی کنند و امکان بازی co-op تا چهارنفر به صورت محلی هم وجود دارد.
  • همان‌طور که قبلاً هم گفته شده بود، تا هشت نفر می‌توانند در یک جزیره (یعنی یک کنسول سوییچ) زندگی کنند و بازی اجازه‌ی co-op محلی تا چهارنفر را نیز می‌دهد. برای این‌کار، یک بازیکن باید دیگران را از خانه‌هایشان فرا بخواند و از آن‌جا بازی را ادامه دهند. کسی که فراخوانی اولیه را انجام داده رهبر گروه می‌شود، اما می‌توان این نقش را طبق نیاز تغییر داد. وسایلی که توسط افرادی غیر از رهبر گروه برداشته می‌شوند، قابل قراردادن در یک جعبه هستند تا آن بازیکن بعداً آن را بردارد. 
  • اپلیکیشن سوییچ آنلاین برای بازی Animal Crossing: New Horizons یک سرویس ویژه به نام نوک‌ لینک ارائه می‌دهد که به بازیکنان اجازه می‌دهد طراحی‌های شخصی خودشان را از نسخه‌های 3DS بازی Animal Crossing، یعنی New Leaf و Happy Home Designer از طریق QR Code به New Horizons بیاورند. نوک لینک هم‌چنین به عنوان یک برنامه‌ی چت متنی و صوتی در هنگام بازی چندنفره قابل استفاده خواهد بود و چند روز پس از انتشار بازی عرضه می‌شود. 

بخش دوم: برنامه‌های توسعه‌ی بازی در آینده

  • تام نوک در طول زمان ساکنان جدیدی را به جزیره‌ی شما دعوت می‌کند، اما شما محل اقامت آن‌ها را تعیین می‌کنید. شما می‌توانید خودتان نیز همسایه‌های جدیدی را وارد جزیره‌ کنید. 
  • در طول زمان، مراکز جدیدی به جزیره‌ی شما اضافه می‌شوند. به این شکل پایه‌های ثابت این مجموعه همانند Nook's Cranny، فروشگاه خواهران ایبل و موزه به این بازی بازخواهند گشت.
  • چادر خدمات ساکنین نیز در یک نقطه از زمان به یک ساختمان مجهز تبدیل خواهد شد که مشابه با ساختمان‌های مرکز شهر در بازی‌های قبلی است. زمانی که این اتفاق افتاد، شما می‌توانید در آن‌جا تغییراتی در جزیره‌ی خود ایجاد کنید یا خانه‌ی خود را ویرایش کنید.  
  • توریست‌ها و فروشندگان گاهی وقت‌ها به جزیره‌ی شما سفر می‌کنند و به شما این اجازه را می‌دهند که وسایلی منحصر به فرد از آن‌ها دریافت کنید.
  • به‌روزرسانی‌های فصلی و رویدادهایی همانند تورنمنت ماهی‌گیری و گرفتن حشرات به‌صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.
  • شما خواهید توانست پل‌ها و ساختمان‌های دیگری را برای آسان‌تر کردن رفت و آمد در جزیره بنا کنید. شما می‌توانید هم‌چنین یک مجوز سازندگی دریافت کنید که به شما اجازه می‌دهد زمین جزیره را به دلخواه خود تغییر دهید. 

بخش سوم: پرسش و پاسخ

این دایرکت با اشاره به چند پرسش که در طی چند هفته‌ی گذشته مطرح شده بود، پایان یافت:

  • تاکید شد که در هر کنسول سوییچ امکان حضور هشت نفر در یک جزیره وجود دارد. هر پروفایل در یک کنسول می‌تواند یک ساکن را ثبت کند و خانه‌ی خود را بسازد.
  • این بازی از همه‌ی کارت‌ها و آمیبو‌های Animal Crossing پشتیبانی می‌کند.
  • حالت عکاسی بازی Photopa نام دارد و به عنوان یک جزیره‌ی کاملاً جدا در بازی ارائه می‌شود. شما می‌توانید از آن برای عکاسی با مدل‌های شخصیت‌های بازی، شامل آمیبوها استفاده کنید و برنامه‌هایی برای پشتیبانی از موارد بیشتر در آینده وجود دارد.
  • تبرها و بیل‌ها در زمان ملاقات در جزیره‌های دوستان غیرفعال می‌شوند. البته اگر به‌عنوان «بهترین دوست» ثبت شده باشید آزادید از آن‌ها هر استفاده‌ای بکنید!
  • New Horizons از ذخیره‌سازی ابری استفاده نمی‌کند، اما نینتندو سرویسی برای بازیابی فایل‌های سیو در صورت خرابی کنسول در نظر گرفته است. قبل‌‎تر گفته شده بود زمانی که یک بازی شروع می‌شود، سیو بازی به همان کنسول قفل می‌شود. 
  • تم مخصوص New Horizons برای سوییچ در راه است و ظاهری بسیار زیبا دارد.
  • در طی سال، به‌روزرسانی‌های رایگان ارائه می‌شوند و در زمان عرضه هم یک به‌روزرسانی با تم عید پاک ارائه می‌شود. 
  • برای بازیکنانی که Pocket Camp بازی می‌کنند، یک پیشنهاد تبلیغاتی وجود دارد که به آن‌ها در هردو بازی آیتم‌های مخصوصی ارائه می‌دهد. جزییات بیشتر در حساب توییتر این بازی موبایلی اعلام خواهد شد. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده