نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۰۱

بازی Ruiner به نینتندو سوییچ راه می‌یابد

بازی Ruiner به‌زودی برای نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و کاربران این کنسول نیز نهایتاً می‌توانند به تجربه‌ی این بازی اکشن سایبرپانکی بپردازند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی اکشن، تیراندازی و سایبرپانکی Ruiner که در اوایل مهر ماه سال ۱۳۹۶ در دسترس کاربران پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامپیوتر قرار گرفته بود، به‌زودی به کنسول نینتندو سوییچ راه می‌یابد. این خبر از سوی حساب رسمی توییتر بازی Ruiner اعلام شده است و بدون شک باعث خوشحالی طرفدارانی می‌شود که از مدت‌ها پیش خواهان تجربه‌ی آن در کنسول هیبریدی شرکت نینتندو هستند.

بازی Ruiner اثری اکشن سایبرپانکی با تمرکز روی تیراندازی است که وقایع آن در سال ۲۰۹۱ اتفاق می‌افتد. بازیکنان در نقش قاتلی ارتقایافته قرار می‌گیرند که به دنبال یافتن برادر ربوده‌شده‌ی خود است. این بازی به‌خاطر مبارزات خشن و تنوع سلاح‌هایش شناخته می‌شود. بازیکنان در این بازی قادر به استفاده از انواع‌واقسام سلاح‌های سرد و گرم خواهند بود که از میان آن‌ها می‌توان به تفنگ‌های لیزری، اسلحه‌های صوتی، توپ‌های برقی و کاتانا اشاره کرد.

توانایی «جاخالی‌دادن» یکی از قابلیت‌های ویژه‌ی بازی Ruiner به‌حساب می‌آید که به بازیکنان کمک می‌کند تا از خطرات ناشی از حمله‌های دشمن در امان بمانند. همچنین استراتژی‌های مختلفی برای مبارزات این بازی در نظر گرفته شده است که از میان آن‌ها می‌توان به «کندکردن زمان» اشاره کرد. برای اتمام این بازی نیز حدودا ۶ الی ۸ ساعت زمان نیاز است.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده