نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۴۰

جولیا رابرتس، شان پن، آرمی همر و جوئل اجرتون در سریال Gaslit نقش‌آفرینی می‌کنند

جولیا رابرتس، شان پن، آرمی همر و جوئل اجرتون در سریالی درباره‌ی رسوایی واتر گیت بازی می‌کنند که سم اسماعیل تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن است.

مطابقِ تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، جولیا رابرتس، بازیگر برنده‌ی جایزه‌ی اسکار برای فیلم Erin Brockovich (ارین براکویچ)، شان پن، بازیگر فیلم‌های Milk (میلک) و Mystic River (رودخانه میستیک)، آرمی همر، بازیگر نامزد دریافت جایزه‌ی گلدن گلوب برای فیلم Call Me by Your Name (من را با نام خودت صدا کن) و جوئل اجرتون، بازیگر فیلم‌های Loving (لاوینگ) و The King (پادشاه)، برای نقش‌آفرینی در سریال Gaslit انتخاب شدند. این سریال رسوایی واترگیت را مورد بررسی قرار می‌دهد و شرکت یونیورسال کانتنت پروداکشنز تولید آن را برعهده دارد. سم اسماعیل، خالق سریال Mr. Robot (مستر ربات) به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی این پروژه فعالیت می‌کند که براساس پادکستی با نام Slow Burn (خشم تدریجی) ساخته می‌شود. سریال Gaslit به داستان‌های ناگفته و کاراکترهای فراموش‌شده‌ی رسوایی واترگیت، از زیردستان بی‌پروا و فرصت طلب ریچارد نیکسون، رئیس جمهور ایالات متحده‌ی آمریکا گرفته تا طرفدارانی متعصب که به جرم و جنایت دامن می‌زدند و افشاگری که نهایتاً چنین تشکیلات فاسدی را سرنگون می‌کند، می‌پردازد.

جولیا رابرتس /  Julia Roberts

جولیا رابرتس در این سریال نقش مارتا میچل را ایفا می‌کند که یک چهره‌ی شناخته‌شده در آرکانزاس و همسر جان میچل، دادستان وفادار نیکسون با نقش‌آفرینی شان پن است. او زن کسی بود که با وجود وابستگی‌های حزبی، آشکارا از دخالت نیکسون در واترگیت پرده برداشت و به‌این‌ترتیب ریاست جمهوری و زندگی شخصی خود را به ورطه‌ی نابودی کشاند. جان میچل فردی دمدمی مزاج، بد دهان و بی‌رحم توصیف می‌شود که ناامیدانه عاشق همسر رُک و معروفش است. او در نهایت مجبور می‌شود که بین مارتا و رئیس جمهور یکی را انتخاب کند. آرمی همر در نقش جان دین، نوکیسه‌ای متکبر ظاهر خواهد شد که مشاوری در کاخ سفید است و بین دو راهی «دنبال‌کردن آرزوهایش» و «تلاش برای حفاظت از رئیس جمهور با کتمان حقیقت» قرار می‌گیرد. جوئل اجرتون نیز نقش جی. گوردون لیدی، یک کهنه سرباز جنگ کره و مامور سابق پلیس فدرال آمریکا یا اف‌بی‌آی را بازی می‌کند که یکی از متهمان رسوایی واترگیت است.

رابی پیکرینگ، نویسنده‌ی سریال Mr. Robot شورانر و تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال Gaslit خواهد بود. سم اسماعیل و چاد همیلتون از شرکت اسماعیل کورپ پروداکشن تهیه‌کنندگی اجرایی سریال را برای شرکت یونیورسال کانتنت پروداکشنز انجام می‌دهند که پیش از این قراردادی چندجانبه را با آن‌ها امضا کردند. علاوه‌بر این، جولیا رابرتس از شرکت Red Om Films در کنار لیزا گیلان و ماریسا یرز گیل به‌عنوانِ تهیه‌کننده‌ی اجرایی سریال Gaslit نیز فعالیت می‌کند و وظیفه‌ی کارگردانی و تهیه‌کنندگی آن برعهده‌ی جوئل اجرتون و برادرش، نش اجرتون است. گابریل راث و جاش لوین از Slate و شرکت انانیمس کانتنت از دیگر تهیه‌کنندگان اجرایی سریال هستند. لئون نیفاخ، خالق پادکست Slow Burn نیز از مشاوران سریال خواهد بود. شرکت یونیورسال کانتنت پروداکشنز این پروژه را به پلتفرم‌های استریم ارائه خواهد کرد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده