// سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

فصل دوم از چپتر دوم Fortnite در بهار ۹۹ به اتمام می‌رسد

به‌تازگی مشخص شده است که فصل دوم از چپتر دوم فورتنایت، در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۹ به اتمام می‌رسد.

فصل دوم فورتنایت چپتر 2 هفته گذشته در دسترس کاربران قرار گرفت تا بتوانند با شروع فصل جدید، یک بتل‌پس جدید را تهیه کنند. این فصل شامل ۱۰ هفته چالش‌های هفتگی و همچنین جوایز و پاداش‌های مختلفی می‌شود که با ارتقای سطح خود، کسب می‌کنید. سنت همیشگی Fortnite این بود که پس از گذشت ۱۰ هفته از چالش‌ها، فصل جاری به اتمام می‌رسید و فصل بعد تقریبا با یک تاخیر یک یا دو هفته‌ای در دسترس قرار می‌گرفت. این در حالی بود که کاربران یک ماه و نیم برای اتمام و آغاز فصل اول و دوم چپتر دوم فورتنایت، صبر کردند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، فصل دوم از چپتر دوم Fortnite از همان فرمول قدیمی استفاده می‌کند. سایت PCGamesN متوجه شده است که پس از خرید بتل‌پس بازی پیامی در مورد قوانین بازگشت پول نمایش داده شده است و اعلام می‌شود که فصل دوم پس از ۱۰ هفته چالش به پایان می‌رسد. ازاین‌رو باتوجه‌به زمان چالش‌های هفتگی، فصل دوم از چپتر دوم فورتنایت در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ماه ۹۹ (۳۰ آوریل) به پایان می‌رسد. البته اشاره کنم که هنوز اپیک گیمز (Epic Games)، سازنده و ناشر فورتنایت، در‌این‌باره خبری را منتشر نکرده است.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا فصل دوم از چپتر دوم پس از ۱۰ هفته چالش به پایان می‌رسد یا تیم سازنده همانند فصل اول مدت زمان آن را با چالش‌های مختلف، گسترش می‌دهد. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ 


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده