// سه شنبه, ۶ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۰۱

بازی Stela به‌زودی برای پی سی و سوییچ عرضه می‌شود

بازی Stela که در سال ۲۰۱۹ برای ایکس باکس وان و اپل آرکید عرضه شده بود، در ماه آینده‌ی میلادی برای پی سی و نینتندو سوییچ هم منتشر می‌شود. 

بازی ماجراجویی پلتفرمر چشم‌نواز Stela، ساخته‌ی استودیوی SkyBox Labs، در تاریخ ۱۳ مارس مصادف با ۲۳ اسفندماه برای پی سی و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود. پیش‌تر، این بازی در در اکتبر ۲۰۱۹ برای سرویس اشتراک گیم اپل یعنی اپل آرکید و ایکس باکس وان منتشر شده بود. 

اگر با بازی Stela آشنایی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم که سری به بررسی این بازی در زومجی بزنید. استلا یک ماجراجویی مفهومی است که سفر یک زن تنها در یک دنیای فانتزی در حال سقوط را روایت می‌کند؛ این دنیا پر از موجودات سورئال و خطرناک و مناظر ساده و زیبا بوده و یک داستان کمی ناامید کننده و تاریک، ولی در عین حال جذاب را به بازیکنان ارائه می‎دهد؛ دنیایی که بی‌شباهت با دنیای بازی‌هایی همانند Gris و Limbo نیست.

می‌توانید تریلر معرفی این بازی برای نینتندو سوییچ و پی سی را در ادامه تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

پورت‌های پی سی و سوییچ شامل یک پایان گسترش یافته‌ی جدید و ۱۵ منطقه‌ی مخفی جدید که در یک به‌روزرسانی در ماه دسامبر به نسخه‌های ایکس‌باکس وان و اپل آرکید اضافه شد، خواهد بود. هرچهار نسخه نیز در آینده‌ای نزدیک یک به‌روزرسانی برای رفع باگ‌ها و بهبود مکانیک‌ها دریافت می‌کنند. 


منبع Destructiod
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده