// دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

اسباب بازی های Halo Infinite لباس جنگی کلاسیک مستر چیف را نشان می‌دهد

شرکت اسباب بازی سازی Wicked Cool Toys به‌تازگی اسباب بازی‌های Halo Infinite را تولید کرده است که نشان دهنده لباس جنگی کلاسیک مستر چیف است.

Halo Infinite را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار برای کاربران ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و کامپیوتر دانست که در تعطیلات سال ۲۰۲۰ عرضه می‌شود. تیم سازنده در گذشته اعلام کرده بود که این بازی به ریشه‌های خود باز خواهد گشت و تجربه‌ای کاملا متفاوت و وسیع‌تر نسبت‌به نسخه‌های پیشین، در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. پیش از اینکه استودیو ۳۴۳ اینداستریز (343Industries) و مایکروسافت، به‌ترتیب سازنده و ناشر هیلو اینفینیت، بخواهند تریلر گیم‌پلی بازی را منتشر کنند، اسباب بازی‌های جدید مستر چیف برای Halo Infinite در دسترس قرار گرفته است که ظاهر او را نشان می‌دهد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، شرکت اسباب بازی سازی Wicked Cool Toys محصولات جدید خود با محوریت هیلو اینفینیت را تولید کرده است. در جریان اکشن فیگورهای ساخته شده، شاهد لباس کلاسیک مستر چیف هستیم که در نسخه اول و سوم، از آن‌ها استفاده می‌کرد. پس از اینکه تیم توسعه بازی عوض شد و ۳۴۳ اینداستریز در نسخه چهارم و پنجم روند ساخت بازی را به‌دست گرفت، ظاهر مستر چیف هم دستخوش تغییراتی شد. همچنین در ادامه مشخص شده است که شرکت اسباب بازی سازی Wicked Cool Toys، اسباب بازی‌های جدیدی هم برای شخصیت‌های شرور Halo Infinite درنظر گرفته است که هنوز مراحل طراحی آن‌ها کامل نشده است. تاریخ دقیقی هم برای کامل شدن ذکر نشده است و به‌نظر می‌رسد تا قبل از رونمایی از آن‌ها در تریلرهای بازی، شاهد اسباب بازی‌های آن‌ها نخواهیم بود.

دراین‌میان بد نیست به Energy Sword ساخته شده توسط Wicked Cool Toys اشاره کرد که یکی از سلاح‌های کاربردی در سری Halo به‌حساب می‌آید و در زیر می‌توانید ویدیو مربوط‌به آن‌ را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات

جدا از این موارد، Mega Bloks هم به‌تازگی ست‌های Mega Construx خود را برای Warthog، Pelican و Mongoose معرفی کرد که جزو وسایل نقلیه موجود در Halo Infinite به‌حساب می‌آیند. در زیر هم می‌توانید تصاویر این ست‌ها را مشاهده کنید.

Halo Infinite

Halo Infinite

Halo Infinite


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده