نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۳۱

پوسترهای جدیدی از فیلم No Time to Die منتشر شد

شرکت مترو گلدوین مایر پوسترهای جدیدی را از آخرین دنباله‌ی فیلم‌های جیمز باند منتشر کرد.

با اینکه بیش از یک ماه تا اکران فیلم No Time to Die (زمانی برای مردن نیست) یا آخرین دنباله‌ی مجموعه فیلم‌های جیمز باند با نقش‌آفرینی دنیل کریگ باقی مانده است، اما شرکت مترو گلدوین مایر تلاش دارد تا با انتشار پوسترهای تازه هیجان طرفداران را برای تماشای آن بالا نگه دارد. مطابق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، شرکت Metro Goldwyn Mayer دو پوستر تازه از فیلم «زمانی برای مردن نیست» منتشر کرد که در ادامه می‌توانید آن‌ها را مشاهده کنید.

No Time to Die

No Time to Die

در فیلم No Time to Die باری دیگر دنیل کریگ نقش جیمز باند، رالف فاینز نقش اِم، لئا سیدو نقش مادلین سوئن، نائومی هریس نقش ایو مانی‌پنی، بن ویشاو نقش کیو، روری کینیار نقش تانر و جفری رایت نقش فلیکس لیتر را ایفا می‌کنند. دالی بن صلاح، بیلی مگنوسن، آنا د آرماس، دیوید دنسیک، لاشانا لینچ و رامی ملک نیز از بازیگران جدیدی هستند که در این فیلم نقش‌آفرینی خواهند کرد. فیلم «زمانی برای مردن نیست» جیمز باند را در دوران بازنشستگی نشان می‌دهد که از کارهای هیجان‌انگیز و پرخطر فاصله گرفته است، اما این آرامش مدت زیادی دوام نمی‌آورد. درست زمانی‌که به نظر می‌رسد باند بعد از مدت‌ها قادر به تجربه‌ی یک زندگی عادی است، فلیکس لیتر به سراغش می‌آید و از او درخواست کمک می‌کند و این مسئله پای باند را به پرونده‌ی ربوده‌شدن یک دانشمند باز می‌کند. البته خیلی زود معلوم می‌شود که تروریستی مرموز پشت این قضیه است و دنیا در آستانه‌ی مواجهه با خطری بسیار بزرگ قرار دارد.

شرکت‌های ایون پروداکشنز و مترو گلدوین مایر برای اکران جهانی بیست‌وپنجمین قسمت فیلم جیمز باند با شرکت یونیورسال پیکچرز همکاری می‌کنند. فیلم Spectre (اسپکتر) در سال ۲۰۱۵ روی پرده سینما رفت و با بودجه‌ی تقریباً ۲۵۰ میلیون دلاری توانست ۸۷۲.۵ میلیون در سراسر جهان فروش کند که از این میزان ۸۴ میلیون دلار آن از کشور چین حاصل شده بود. مدتی قبل مراسم افتتاحیه‌ی فیلم No Time to Die به‌خاطر شیوع ویروس کرونا در چین و قرنطینه‌ی گسترده‌ی شهرهای این کشور لغو شد. دنیل کریگ و دیگر بازیگران فیلم «زمانی برای مردن نیست» نیز برای نمایش آن در شهر پکن و تور تبلیغاتی آن در سایر شهرها حضور نخواهند داشت که دلیل آن عدم اطمینان از میزان شیوع کرونا در مناطق مختلف چین اعلام شده است. اولین نمایش فیلم No Time to Die به کارگردانی کری فوکوناگا در تاریخ ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ (۳۱ مارس ۲۰۲۰) در انگلستان خواهد بود و این فیلم در تاریخ ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ (۱۰ آوریل ۲۰۲۰) روی پرده‌ی سینماهای آمریکا می‌رود. شما می‌توانید نظراتِ خود را درباره‌ی این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده