// دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۱

از لباس کلاسیک Asgard’s Wrath کاراکتر ثور در Marvel's Avengers رونمایی شد

حساب کاربری توییتر Marvel's Avengers، به‌تازگی از لباس کلاسیک ثور با نام Asgard’s Wrath رونمایی کرده است که در بازی قابل استفاده است.

بازی Marvel's Avengers از زمان رونمایی تابه‌امروز فراز و نشیب‌های مختلفی را پشت سر گذاشته است. طراحی کاراکترها و گرافیک بازی موردی بود که اعتراض کاربران را به‌دنبال داشت. این در حالی است که در نمایش‌های بعدی، شاهد بهتر شدن گرافیک و محیط‌های بازی بودیم. مورد بعد که کاربران را غافل‌گیر کرد، موکول شدن عرضه بازی به شهریور ماه بود. بااین‌حال می‌توان این مورد را حرکت خوبی دانست، زیرا استودیو کریستال داینامیکس (Crystal Dynamics)، سازنده Marvel's Avengers، می‌تواند کیفیت بازی را بیش‌ازپیش افزایش دهد.

باتوجه‌به جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر بازی Marvel's Avengers ویدیو کوتاهی را منتشر کرده است که در جریان ویدیو منتشر شده، شاهد رونمایی از لباس کلاسیک کاراکتر ثور به‌نام Asgard's Wrath هستیم. در این ظاهر، شاهد کلاه جنگی و بالدار ثور درکنار یک شنل قرمز رنگ هستیم که از مشخصه‌های طراحی اورجینال ثور به‌حساب می‌آید. همچنین در ادامه اعلام شده است که طراحی چهره ثور در این لباس، از روی کمیک Journey into Mystery الهام گرفته شده است. 

در ادامه می‌توانید ویدیو منتشر شده مربوط‌به لباس Asgard's Wrath کاراکتر ثور در Marvel's Avengers را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Marvel's Avengers در تاریخ ۱۴ شهریور ماه ۹۹ (۱۴ سپتامبر ۲۰۲۰) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و گوگل استیدیا عرضه می‌شود. از دیگر اخبار حول این بازی هم می‌توان‌به تریلر جدید و فعال شدن پیش‌خرید Marvel's Avengers اشاره کرد.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده