// دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۳۱

تاریخ انتشار کاراکتر Spawn برای Mortal Kombat 11 مشخص شد

به‌تازگی اعلام شده است که Spawn در تاریخ ۲۷ اسفند ماه در قالب بسته الحاقی به بازی Mortal Kombat 11 اضافه می‌شود.

پس از عرضه جوکر به‌عنوان بسته الحاقی برای بازی Mortal Kombat 11، حال نوبت به اسپاون رسیده است تا در قالب آخرین کاراکتر کامبک پک مورتال کامبت 11 در دسترس کاربران قرار بگیرد. در گذشته اعلام شده بود که در جریان رویداد فاینال کامبت که در تاریخ ۱۸ اسفند ماه برگزار می‌شود، شاهد رونمایی از این شخصیت کمیک هستیم. 

باتوجه‌به‌ جدیدترین اخبار بازی، تاد مک‌ فرلین، خالق کاراکتر اسپاون، در حساب کاربری توییتر خود تصاویری را از اکشن فیگور جدید اسپاون منتشر کرده است که مربوط‌به طراحی او در بازی Mortal Kombat 11 می‌شود. وی در جریان توییت خود اعلام کرده خوشحال است که بالاخره می‌تواند این اکشن فیگور را معرفی کند که جزئیات بسیار بالایی دارد. همچنین در ادامه حساب کاربری توییتر مورتال کامبت 11 هم اعلام کرده است که در تاریخ ۱۸ اسفند ماه شاهد گیم‌پلی او خواهیم بود.

تاریخ ۱۸ اسفند ماه، مربوط‌به رویداد فاینال کامبت 2020 است که در آن مک فرلین و کیث دیوید، صداپیشه اسپاون در Mortal Kombat 11، هم حضور دارند. ازاین‌رو به‌نظر می‌رسد شاهد یک رونمایی مفصل از این کاراکتر خواهیم بود. موردی دیگری که دراین‌میان مشخص شده، تاریخ انتشار اسپاون است. کاربرانی که اولین کامبت پک ۴۰ دلاری بازی را خریداری کرده‌اند، در تاریخ ۲۷ اسفند ماه (۱۷ مارس) می‌توانند به اسپاون دسترسی پیدا کنند. این در حالی است که سایر کاربران مورتال کامبت 11 روی تمامی پلتفرم‌ها، در تاریخ پنج فروردین ماه ۹۹ (۲۴ مارس) می‌توانند به اسپاون دسترسی داشته باشند. 

کاربران با خرید کامبت پک علاوه‌بر دسترسی زودهنگام به اسپاون، می‌توانند شنگ سونگ، نایت‌ولف، ترمیناتور، سیندل و جوکر را هم به‌صورت رایگان دریافت کنند. نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا برای کاراکتر اسپاون هیجان‌زده هستید؟ در ادامه می‌توانید تصاویر اکشن فیگور اسپاون را مشاهده کنید و متاسفانه تاریخ انتشار این اکشن فیگور زیبا اعلام نشده است.

Mortal Kombat 11

Mortal Kombat 11

Mortal Kombat 11


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده