// دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۳۱

تصاویر جدید Resident Evil 3 Remake هیولاها و نمسیس را نشان می‌دهد

به‌تازگی تصاویر جدیدی از بازی Resident Evil 3 Remake فاش شده است که هیولاهای بازی و همچنین نمسیس را نشان می‌دهد.

بازی Resident Evil 3 Remake در تاریخ ۱۵ فروردین ماه (۳ آوریل) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود و کاربران بسیاری منتظر تجربه‌ی بازی با ظاهر جدید کاراکترهایی از جمله جیل ولنتاین، کارلوس و نمسیس هستند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، یک وبسایت فرانسوی یک پیش نمایش از بازی رزیدنت ایول 3 ریمیک منتشر کرده است که تصاویر جدید را به‌نمایش گذاشته است. البته این پیش نمایش هم‌اکنون از روی وبسایت پاک شده است، زیرا قرار بوده در تاریخ ۶ اسفند ماه (پنج ۲۵ فوریه) شاهد منتشر شدن این پیش نمایش باشیم. بااین‌حال تصاویر فاش شده از Resident Evil 3 Remake، دشمنان و نمسیس را نشان می‌دهد. اولین‌بار نیست که شاهد فاش شدن تصاویر Resident Evil 3 Remake زودتر از زمان درنظر گرفته شده هستیم و در گذشته هم این اتفاق رخ داده بود.

جدا از تصاویر هیولاهای رزیدنت ایول 3 ریمیک و نمسیس، شاهد تصاویری از حالت آنلاین بازی هم هستیم که Project Resistance نام‌گذاری شده است. در ادامه می‌توانید تصاویر فاش شده را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. از دیگر اخبار حول Resident Evil 3 Remake هم می‌توان‌به عدم استفاده از حالت Mercenaries و پایان‌های متفاوت برای بازی اشاره کرد. برای مشاهده‌ی سایر تصاویر بازی هم به سایت منبع خبری مراجعه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده