نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۸

کارگردان Sleight وظیفه ساخت فیلم جدید جنگ ستارگان را بر عهده گرفت

طبق خبرهای منتشر شده، لوکاس فیلم با جی دی دیلارد، کارگردان فیلم Sleight برای ساخت قسمت جدید فیلم جنگ ستارگان قرارداد بسته است.

پیش از این دیوید بنیاف و دی. بی. وایس، سازندگان سریال Game of Thrones (بازی تاج و تخت)، قرار بود وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت اول سری بعد فیلم‌های جنگ ستارگان را بر عهده داشته باشند که در ماه آبان امسال بخاطر تمرکز روی قرارداد با نتفلیکس این پروژه را ترک کردندعلاوه‌بر این، یک سه گانه جدید دیگر از فیلم Star Wars به کارگردانی و نویسندگی رایان جانسون، کارگردان فیلم Star Wars: The Last Jedi در دست ساخت است که وضعیت این پروژه نیز روشن نیست. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سازندگان قسمت جدید فیلم Star Wars مشخص شده‌اند. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، والت دیزنی و لوکاس فیلم به‌تازگی جی دی دیلارد را برای ساخت فیلم جدید جنگ ستارگان استخدام کرده‌اند، اما در حال حاضر مشخص نیست که وی کارگردانی فیلم را بر عهده خواهد داشت یا شخص دیگری روی صندلی کارگردانی خواهد نشست.

جی دی دیلارد

در حال حاضر اطلاعاتی بیشتری از این پروژه از جمله اینکه فیلم در سینماها اکران می‌شود یا از سرویس استریم منتشر خواهد شد، منتشر نشده است. دیلارد بیشتر برای کارگردانی فیلم Sleight شناخته می‌شود و در سال ۲۰۱۹ او وظیفه کارگردانی فیلم Sweetheart با بازی کرسی کلمنز که توسط بلوم‌هاوس ساخته شده بود، را بر عهده داشته بود. در حال حاضر دیلارد وظیفه کارگردانی فیلم Devotion را بر عهده دارد که این فیلم مراحل پیش از تولید را سپری می‌کند. در صورت کارگردانی این پروژه توسط این کارگردان، دیلارد اولین کارگردان رنگین‌پوست و سیاهپوستی است که وظیفه کارگردانی یک فیلم از دنیای جنگ ستارگان را بر عهده گرفته است. همچنین مت اوونز، نویسنده سریال Luke Cage (لوک کیج)، سریال The Defenders (دیفندرز) و سریال Agents of SHIELD (ماموران شیلد)، در ساخت قسمت جدید فیلم Star Wars به دیلارد کمک خواهد کرد.

ددلاین نیز در خبر خود اطلاعات بیشتری را از این پروژه به اشتراک گذاشت که براساس آن، اتفاقات فیلم جدید جنگ ستارگان در سیاره مخفی سیث که Exegol نام دارد و شاهد معرفی آن در فیلم Star Wars: The Rise of Skywalker (جنگ ستارگان: رستاخیز اسکای واکر) بودیم، جریان دارد. بااین‌حال، دوره اتفاقات فیلم یا ارتباط داشتن آن با این فیلم هنوز مشخص نیست. همچنین یک فیلم دیگر دنیای جنگ ستارگان قرار است به‌تهیه کنندگی کوین فایگی، رئیس مارول استودیو، ساخته شود. قسمت بعدی فیلم جنگ ستارگان قرار است در سال ۲۰۲۲ اکران شود، اما هنوز وضعیت این فیلم روشن نیست. علاوه‌بر این، فصل دوم سریال The Mandalorian (ماندالوریان‌)، سریال پیش درآمد براساس فیلم Rogue One (روگ وان) و سریال Obi-Wan Kenobi (اوبی وان کنوبی)  برای سرویس استریم دیزنی پلاس در دست ساخت هستند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده