نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۳:۵۹

مشخص شدن تاریخ شروع پخش سریال Devs، فصل چهارم سریال Fargo و چند سریال دیگر FX

شبکه FX تاریخ شروع پخش سریال‌های بهاری خود از جمله فصل چهارم سریال Fargo تا سریال جدید Devs را اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ شروع پخش سریال‌های شبکه FX که قرار است در فصل بهار منتشر شوند، را تایید و اعلام کرده است. پس از اینکه والت دیزنی بخش سینما و تلویزیون شرکت فاکس قرن بیستم را خریداری کرد، شبکه FX از توافق جامع و چند جانبه با شبکه هولو (Hulu) خبر داد که براساس آن، چندین سریال که توسط این شبکه تولید شده، قرار است از سرویس استریم هولو منتشر شوند. سریال Devs (سازندگان)، سریال Mrs. America (خانم آمریکا)، سریال A Teacher (یک معلم) و سریال The Old Man (پیرمرد)، از جمله این سریال‌ها هستند که تحت برنامه FX on Hulu منتشر خواهند شد. حال شبکه FX اعلام کرده که علاوه‌بر برخی از سریال‌های مشترک، شاهد اعلام تاریخ شروع پخش فصل چهارم سریال Fargo (فارگو)، فصل دوم سریال What We Do In The Shadows (آنچه در سایه‌ها انجام می‌دهیم) و فصل یازدهم سریال Archer (آرچر) از شبکه FXX هستیم که در ادامه می‌توانید برنامه کامل پخش سریال‌های FX در فصل بهار را مشاهده کنید:

کیت بلانشست در سریال Mrs. America

ماه مارس

  • سریال Breeders یک سریال کمدی جدید با بازی مارتین فریمن که در ۱۰ قسمت تولید شده و پخش آن از ۲ مارس (۱۲ اسفند) از شبکه FX آغاز می‌شود و فردای آن از شبکه هولو منتشر خواهد شد. دو قسمت اول همزمان در روز اول منتشر خواهد شد.
  • سریال Dave یک سریال کمدی جدید است که توسط دیو برد ساخته شده و پخش آن با نمایش ۲ قسمت پشت سرهم از تاریخ ۴ مارس (۱۴ اسفند) از شبکه FXX و فردای آن از هولو آغاز خواهد شد.
  • پخش مینی سریال Devs که توسط الکس گارلند در ۸ قسمت ساخته شده، از تاریخ ۵ مارس (۱۵ اسفند) از شبکه هولو با انتشار دو قسمت اول آغاز می‌شود.
  • پخش فصل چهارم سریال Better Things (چیزهای بهتر) که در ۱۰ قسمت تولید شده، از تاریخ ۵ مارس (۱۵ اسفند) با انتشار دو قسمت اول از شبکه FX آغاز و روز بعد از شبکه Hulu منتشر می‌شود.
  • پخش فصل دوم سریال Cake که در ۱۰ قسمت تولید شده، از تاریخ ۵ مارس (۱۵ اسفند) با انتشار دو قسمت اول از شبکه FXX آغاز خواهد شد و روز بعد نیز شبکه هولو منتشر می‌شود.
  • پخش سریال The Most Dangerous Animal of All که اولین مستند سریالی FX است، نیز از روز ۶ مارس (۱۶ اسفند) از شبکه FX با انتشار دو قسمت اول شروع می‌شود و روز بعد از هولو منتشر خواهد شد. این مستند در ۴ قسمت تولید شده است.

فصل چهارم سریال Fargo

ماه آوریل

  • پخش مینی سریال Mrs. America با بازی  کیت بلانشت که در ۹ قسمت تولید شده، با پخش ۳ قسمت اول در تاریخ ۱۵ آوریل ۲۰۲۰ (۲۷ فروردین ۱۳۹۹) از شبکه هولو آغاز خواهد شد.
  • پخش فصل دوم سریال What We Do in the Shadows که در ۱۰ قسمت تولید شده، با پخش دو قسمت اول در تاریخ ۱۵ آوریل (۲۷ فروردین) از شبکه FX آغاز می‌شود و روز بعد از شبکه هولو منتشر خواهد شد.
  • پخش فصل چهارم سریال Fargo با پخش دو قسمت اول در تاریخ ۱۹ آوریل ۲۰۲۰ (۳۱ فروردین ۱۳۹۹) آغاز می‌شود و روز بعد از Hulu منتشر خواهد شد.

ماه می

  • پخش فصل یازدهم انیمیشن Archer که در ۸ قسمت تولید شده، با انتشار دو قسمت اول از تاریخ ۶ می ۲۰۲۰ (۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹) از شبکه FXX آغاز خواهد شد و روز بعد از شبکه Hulu پخش می‌شود.


منبع Collider
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده