نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۹ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۱:۳۲

فیلم The Flash یک نسخه متفاوت از داستان Flashpoint خواهد بود

اندی موشیاتی در مصاحبه جدید خود در مورد منبع اقتباس فیلم The Flash کمی صحبت کرده و اطلاعاتی را به اشتراک گذاشته است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم The Flash (فلش) منتشر شده است. اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It (آن) و فیلم It: Chapter 2 (آن: قسمت دوم) را بر عهده داشته وظیفه کارگردانی این فیلم مورد انتظار از دنیای DC (دی سی) را بر عهده گرفت، در مصاحبه با That HashTagShow ضمن تایید کارگردانی فیلم فلش گفت که فیلم The Flash قرار است یک نسخه متفاوت از داستان Flashpoint که طرفداران انتظارش را دارند، باشد. مدت زمان زیادی می‌شود که شایعاتی مبنی بر اینکه این فیلم قرار است براساس داستان فلش‌پوینت ساخته شود، منتشر شده بود که در آن بری آلن باعث ایجاد تغییراتی در گذشته بسیاری از شخصیت‌ها می‌شود.

ازرا میلر قرار است بار دیگر نقش شخصیت بری آلن ملقب به فلش را در فیلم The Flash بازی کند. همچنین وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم فلش بر عهده کریستینا هادسون، نویسنده فیلم Bumblebee (بامبل بی) و فیلم Birds of Prey (پرندگان شکارچی)، خواهد بود. در حال حاضر اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و ممکن است اطلاعات بیشتری از این پروژه طی ماه‌های آینده منتشر شود. در حال حاضر میلر قرار است در فیلم Fantastic Beasts 3 (جانوران شگفت انگیز ۳) جلوی دوربین برود که مراحل فیلم‌برداری و تولید این فیلم از بهار سال ۲۰۲۰ آغاز خواهد شد. قسمت سوم فیلم Fantastic Beasts (جانوران شگفت‌ انگیز) برای اکران در تاریخ ۱۲ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۱ آبان ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است. 

فیلم The Flash قرار است در تاریخ ۱ ژوئیه ۲۰۲۲ (۱۰ تیر ۱۴۰۱) اکران شود. همچنین در سال ۲۰۲۰ قرار است شاهد اکران فیلم Birds of Prey در تاریخ ۷ فوریه ۲۰۲۰ (۱۸ بهمن ۱۳۹۸) و فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌ انگیز 1984) از دنیای DC باشیم.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده