// جمعه, ۲۷ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۰۱

تریلر جدید Zombie Army 4: Dead War جهان بازی و دشمنان را نشان می‌دهد

استودیو ربلیون تریلر جدیدی را از بازی Zombie Army 4: Dead War منتشر کرده است که در جریان آن شاهد توضیحاتی در مورد دشمنان و داستان بازی هستیم.

Zombie Army، برای اولین‌بار به‌عنوان یک بسته الحاقی برای سری Sniper Elite معرفی شد، اما محبوبیت آن سبب شد تا استودیو ربلیون دولوپمنتس (Rebellion Developments)، سازنده و ناشر اسنایپر الیت، آن را به یک بازی مستقل تبدیل کند. چهارمین نسخه از مجموعه Zombie Army با نام Zombie Army 4: Dead War در تاریخ ۱۵ بهمن ماه (چهار فوریه) برای کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4 و ایکس‌ باکس وان قرار می‌گیرد تا کاربران یکبار دیگر بتوانند تجربه‌ی لذت‌بخش را درکنار دوستان خود تجربه کنند. 

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ربلیون به‌تازگی تریلر جدیدی را از بازی Zombie Army 4: Dead war منتشر کرده است. در جریان 101 Trailer، شاهد روای هستیم که توضیحاتی را در مورد داستان، دشمنان و جهان بازی ارائه می‌کند. درواقع استودیو سازنده سعی دارد به‌واسطه‌ی این تریلر بازیکنان را بیش‌ازپیش با جهان Dead War آشنا کند. همچنین یکی از مواردی که در این تریلر شاهد آن هستیم، سلاح‌های جدید و انیمیشن‌های X-Ray بازی است که پس از کشتن زامبی‌ها در شرایط مختلف، نشان داده می‌شود.

داستان Zombie Army 4: Dead War دقیقا پس از سه‌گانه اول رخ می‌دهد. هیتلر برای پیروزی در جنگ ارتشی را از زامبی‌های مختلف راه‌اندازی کرد، اما نتوانست موفق شود و در انتها کشته شد. در نسخه چهارم، زامبی‌ها وارد ایتالیا شده‌اند و شاهد رخ دادن نبردهایی در کانال‌های آبی ونیز، محیط آتش‌فشانی و یک باغ وحش هستیم که در سال ۱۹۴۶ روایت می‌شود. بازیکنان می‌توانند بازی را به‌صورت تک‌نفره یا به‌صورت چهارنفره تجربه کنند. 

در تریلر منتشر شده از بازی Zombie Army 4: Dead War، شاهد نمایش حالت هورد هم هستیم. بازیکنان در موج‌های مختلف باید زامبی‌ها را از بین ببرند. دراین‌بخش شاهد سیستم پیشرفت بازیکن، بخش شخصی‌سازی و همچنین ارتقای سلاح‌ها و تقویت‌ آن‌ها با نیروهای جادویی در طول بازی هستیم. ازاین‌رو می‌توانید موج‌های بالاتری را کامل کنید و زنده‌ بمانید. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Zombie Army 4: Dead War با نام 101 Trailer را در زومجی تماشا کنید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Dualshcokers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده