// پنجشنبه, ۲۶ دی ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۰۱

تریلر کاراکتر جوکر در بازی Mortal Kombat 11 در دسترس قرار گرفت

استودیو ندررلم، به‌تازگی تریلر جدیدی را از بازی Mortal Kombat 11 منتشر کرده که در جریان آن شاهد گیم‌پلی کاراکتر جوکر هستیم.

مقاله‌های مرتبط:

چندی پیش بود که اعلام شد در آینده نزدیک تریلر گیم‌پلی کاراکتر جوکر منتشر می‌شود. جوکر را می‌توان آخرین پنجمین کاراکتری دانست که از طریق بسته الحاقی وارد بازی Mortal Kombat 11 شده است و می‌توان او را یکی از مورد انتظارترین شخصیت‌ها دانست.

طبق جدیدترین اخبار بازی، استودیو ندررلم (Netherrealm Studios)، سازنده و ناشر مورتال کامبت 11، تریلر جدیدی را از این بازی منتشر کرده است. در جریان تریلر منتشر شده، شاهد گیم‌پلی شخصیت جوکر به همراه تاریخ انتشار او هستیم. کاربران کامبت پک Mortal Kombat 11 می‌توانند در تاریخ هشت بهمن ماه (۲۸ ژانویه) شخصیت جوکر، پنجمین کاراکتر کامبت پک، را تجربه کنند. همچنین کاربران کامبت پک می‌توانند صاحب اسکین‌هایی نظیر Time Lord of Apokolips برای کاراکتر گراس، Darkest Knight Noob برای نوب سایبوت، Killer Kroc برای براکا و Katwoman of Outworld برای کیتانا شوند. کاربران در زیر می‌توانند تریلر منتشر شده از جوکر را در یوتیوب تماشا کنند.

Mortal Kombat 11

تماشا از یوتیوب

همچنین در ادامه استودیو ندررلم اعلام کرده است که به مناسبت سال نو چین، یک رویداد را برای Mortal Kombat 11 و بخش Towers of Time درنظر گرفته است. از تاریخ سه بهمن ماه (۲۳ ژانویه) تا هفت بهمن ماه (۲۷ ژانویه) بازیکنان با مراجعه به Towers of Time می‌توانند سه مسابقه مختلف را انجام دهند. همچنین بازیکنان در این رویداد می‌توانند از آیتم‌هایی نظیر Ceremonial Drum، Chinese Lanterns و Firecrackers استفاده کنند. 

در انتها باید به شروع هفتمین فصل از بازی مورتال کامبت 11 هم اشاره کنم که Season of Death نام دارد و تا تاریخ ۲۲ بهمن ماه (۱۱ فوریه) در دسترس است. نظر شما کاربران زومجی در مورد تریلر گیم‌پلی جوکر چیست؟


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده