نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۸ ساعت ۲۰:۲۷

بازی‌های Abzu و The End is Nigh را به رایگان از فروشگاه اپیک گیمز دریافت کنید

دو بازی Abzu و The End is Nigh به رایگان در دسترس کاربران فروشگاه اپیک گیمز قرار گرفته است و هفته‌ی آینده نیز بازی ترسناک Conarium به جمع بازی‌های رایگان این فروشگاه ملحق می‌شود.

فروشگاه اپیک گیمز همچنان به ارائه‌ی بازی‌های رایگان به کاربران ادامه می‌دهد و حال در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Abzu و بازی The End is Nigh به‌صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. همین حالا به فروشگاه Epic Games Store سر بزنید تا بازی Abzu که داستانش در اعماق دریا روایت می‌شود و بازی The End is Nigh را که به وسیله‌ی ادوارد مک‌میلن (Edmund McMillen) و تایلر گلیِل (Tyler Glaiel) ساخته شده است، دریافت کنید. این دو بازی تا تاریخ ۲۲ شهریور (۱۳ سپتامبر) به‌صورت رایگان قابل دریافت خواهند بود. برای این منظور تنها کافی است که به کلاینت Epic Games Store یا وب‌سایت این فروشگاه مراجعه و با رفتن به صفحه‌ی بازی‌های یادشده، آن‌ها را به لیست بازی‌های خود اضافه کنید تا برای همیشه به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

اگر از بازی‌های رایگان این هفته فاصله بگیریم، با بازی‌ رایگان هفته‌ی آینده یعنی بازی Conarium مواجه می‌شویم که اثری ترسناک ماجراجویی با الهام از آثار لاوکرافت است و در انتهای مطلب می‌توانید به تماشای تریلر آن بپردازید. با توجه به توضیحات یوتیوب، بازی Conarium در مورد چهار دانشمند است که تلاش می‌کنند آنچه که ما به عنوان محدودیت‌های «مطلق» ذاتی به شمار می‌آوریم، به چالش بکشند. ما تابه‌حال مطلبی در مورد آن ننوشته‌ایم، اما این بازی از بیست‌وسوم شهریور به رایگان در دسترس خواهد بود و بازیکنان با تجربه‌ی آن چیزی را از دست نخواهند داد. بنابراین دست بجنبانید و در انتهای این هفته و اوایل هفته‌ی آینده، سه بازی رایگان را به فهرست بازی‌های خود اضافه کنید و برای همیشه به تجربه‌ی آن‌ها بپردازید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده